zoeken

719 resultaten gevonden voor "Retail media"

Zoekresultaten pagina's:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72


1. Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+

Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus en laat zien hoe hormonale schommelingen kunnen bijdragen aan balans en welzijn. De...



2. ICMA 2025 - Ludovic Lenaerts

Naam: Ludovic Lenaerts | Bedrijf: NegentienZestien | Categorie: Influencer Manager Kan jij NegentienZestien introduceren? NegenZestien begeleidt enkele van de grotere Vlaamse influencers die...



3. CMO's zetten sterker in op creators dan op AI en social ads

Creators krijgen in 2026 prioriteit in de investeringsplannen van chief marketing officers. Dat blijkt uit de derde jaarlijkse Creator Marketing Study van LTK, uitgevoerd in samenwerking met het Retail...



4. Twee derde van shoppers gebruikt generatieve AI dagelijks

Generatieve AI is voor steeds meer consumenten een vast onderdeel van hun online winkelervaring. Bijna twee derde van de shoppers gebruikt AI-tools in het dagelijks leven, zo blijkt uit de State of Ecommerce...



5. Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

Creators zijn niet langer een nevenkanaal in merkmarketing; ze worden snel de basis ervan. Chief marketing officers wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en...



6. ICMA 2025 - Club Suprema

...volgde brede uitrol: online video, tv-commercial en een luxe sampling pop-up op station Utrecht. Retail media, promoties en instore tastings stimuleerden trial.OptimalisatieOp basis van real-time data...



7. Teunie Welage: Cora blijft merkicoon van Mora

In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Teunie Welage, marketingmanager retail Benelux bij Van Geloven. Als verantwoordelijk voor de supermarktmerken, waaronder Mora en Van Dobben...



8. ICMA 2025 - Breincampagne Holland & Barrett

Naam Case: Hoe Holland & Barrett met de Breincampagne bewijst dat content meer kan zijn dan communicatie  | Inzender: N=5 | Categorie: Content Marketing Campagne & B2C Content Marketing...



9. Timo Vrijenhoek: Folders zijn nog steeds ijzersterk bij Spotta

Timo Vrijenhoek, Manager New Markets bij Spotta, was te gast in de studio van Marketing Report op New Business Radio. In gesprek met presentator Peter Wybenga vertelde hij over de rol van Spotta als logistieke...



10. Siebe-Geert de Boer & Coen Kempen: (D)OOH is uitstekend meetbaar

Buitenreclame wordt vaak nog beoordeeld op basis van herkenning, maar dat doet het medium tekort. Volgens onderzoek van Global en MeMo² (a Kantar company) ligt het daadwerkelijke bereik vaak veel...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.