zoeken

144 resultaten gevonden voor "PR-Dashboard"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15


71. Dutch PR Awards 2025 - De Ongekende Krachten van Onbekende Helden

...over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden hier Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...



72. Dutch PR Awards 2025 - Digitale Toegankelijkheid voor iedereen in Nederland

...over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden hier Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...



73. Dutch PR Awards - Maud Burgers over Albert Heijn

...hierbij. Wat wil jij leren? www.beeckestijn.org Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...



74. Dutch PR Awards - Utrecht energized

...hierbij. Wat wil jij leren? www.beeckestijn.org Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...



75. Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6

...hierbij. Wat wil jij leren? www.beeckestijn.org Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...



76. Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden

Wat betekent AI concreet voor PR-professionals? Hoe verandert het ons vakgebied? PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen...



77. Dutch PR Awards - Anya Pieroen over Nestlé

...hierbij. Wat wil jij leren? www.beeckestijn.org Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...



78. Dutch PR Awards 2025 - Kiki Hirschfeldt over Coebergh

...hierbij. Wat wil jij leren? www.beeckestijn.org Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...



79. Dutch PR Awards 2025 - Niki Wijnen over NGF en Golf.nl

...hierbij. Wat wil jij leren? www.beeckestijn.org Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...



80. Dutch PR Awards 2025 - Noa van den Berg over The Romans

...hierbij. Wat wil jij leren? www.beeckestijn.org Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.