zoeken

144 resultaten gevonden voor "PR-Dashboard"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15


101. Van hagelschieten naar gerichte pr

...besteden, kun je de impact van je persbericht aanzienlijk vergroten.Kim Klaver, Managing Director van PR-Dashboard, vertelt hoe je jouw perslijst strategisch kunt inzetten en meer impact kunt maken...



102. 14 oktober 2025 | Dutch PR Awards

...Stadsschouwburg Haarlem www.dutchprawards.nl Over de founding partners van de Dutch PR Awards PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld De...



103. PR-mensen zijn allemaal een beetje James Bond

Kim Klaver is Managing Director van PR-Dashboard. Marketing Report spreekt haar. Kun je PR-Dashboard introduceren? PR-Dashboard is de Nederlandse marktleider van pr-software en verbindt al bijna...



104. Vaste abonnementen als basis voor PR-samenwerking

...in de PR-wereld. We spraken met oprichter Casper van Diemen over deze aanpak, het gebruik van PR-Dashboard, de voordelen van een newsroom en hun visie op de PR-markt. Transparantie in PR-abonnementen...



105. 2024 in 100 interviews

...nieuwe boek Klantonvriendelijkheid... luister dit interview hier Jeroen Goeman Borgesius (PR-Dashboard) over redacties, journalistiek en The PR-Awards Jeroen Goeman Borgesius is directeur bij PR-Dashboard...



106. PR-trends in 2025: Authenticiteit, AI en andere tegenstellingen

...laatste (technologische) ontwikkelingen voor de pr-wereld gaan betekenen in 2025 gingen we langs bij PR-Dashboard, leverancier van pr-software. Hieronder vind je de belangrijkste pr-trends die PR-Dashboard...



107. PR-Dashboard over de PR-Bootcamp: Volop inspiratie voor pr-professionals

...communiceert met journalisten en bloggers. De introductie Kim Klaver en Jeroen Goeman Borgesius van PR-Dashboard, trapten de bootcamp af. Jeroen, de oprichter van het pr-platform, heeft zelf veel pr-ervaring...



108. PR-Dashboard: Newsroom, laat journalisten niet oeverloos zoeken

In dit artikel duikt PR-Dashboard dieper in op een instrument dat velen kennen, maar wellicht nog niet gebruiken: de newsroom, perspagina, pressroom of welke naam je aan dit beestje wilt geven. Onbekend...



109. [Interview] Kim Klaver (PR-Dashboard): Persvragen helpt organisaties bij consistente en snelle communicatie

Marketing Report sprak onlangs met Kim Klaver, Managing Director van PR-Dashboard, over Persvragen. Deze oplossing is ontwikkeld op verzoek van een klant. Persvragen stelt organisaties in staat om vragen...



110. Dutch PR Awards 2024: alle nominaties

...Impact Monitor | HIBOU Boiler Room | HIBOU Over de founding partners van de Dutch PR Awards   PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.