zoeken

401 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41


51. Eelco de Winter (Kaaps Film): Wij gaan voor echte verhalen

Eelco de Winter, Regisseur & creatief directeur bij Kaaps Film, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Kaaps Film inzet op echte, menselijke verhalen als...



52. Cristèl Klandermans (Today's Specials): Een goed verhaal is het waard om te delen

Cristèl Klandermans, Founder & Creative Director bij Today's Specials, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt zij over het belang van een sterk verhaal. Cristèl...



53. Willemijn van Hussen (TAMBR): Audio is je merkstem

Willemijn van Hussen, Founder TAMBR sonic branding, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt zij over wat werkt in audio en de herkenbaarheid van soundlogo’s, stemmen...



54. Kim Klaver: PR is geen sluitstuk, maar startpunt

Kim Klaver, Managing Director bij PR-Dashboard, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt zij over de rol van PR binnen de marketingstrategie, het belang van zichtbaarheid...



55. Charlotte Koeleman (Somention): Data maken budget vrij

Charlotte Koeleman, Managing Partner bij Somention, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt zij over AI, data en Gen Alpha. Charlotte Koeleman: "Grote merken willen social-first...



56. Bram Holzapfel (VENGEAN): Wij bouwen merken met ondernemers

Bram Holzapfel, Executive Creative Director of VENGEAN, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over hoe VENGEAN samen met ondernemers, investeerders en directies...



57. Christiaan van Betuw (Serviceplan): Breek AI op in stukken

Christiaan van Betuw, CEO bij Serviceplan Group Netherlands, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Serviceplan AI begrijpelijk en werkbaar maakt voor marketeers...



58. Dolf Hoogwerf (Pinchhitters): Geen campagne is hetzelfde

Dolf Hoogwerf, Co-founder Pinchhitters, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Pinchhitters reclamecampagnes optimaliseert met strategieën, innovatieve...



59. De opposites attract-methode voor Total Video

Binnen een mediastrategie kun je grofweg twee strategische routes hanteren: Focus op bereik, of op contacten. Waar een focus op bereik vooral interessant is voor conversie campagnes, is een focus op contacten...



60. [Vacatures] Abovo Media zoekt een Junior Out of Home Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een: Junior Out of Home Consultant • Hoorn Wil jij graag bezig zijn met het maken van impactvolle campagnes in de buitenreclame en wil je jezelf ontwikkelen...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41

 

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.