zoeken
401 resultaten gevonden voor "Abovo Media"
41. [DutchMedia Podcast] met Willem-Albert Bol
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom...
42. Otrium lanceert campagne rond iconische O
...samenwerking in productie De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media. Gezamenlijk hebben zij een audiostrategie uitgewerkt waarin merkherkenning, flexibiliteit...
43. Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
Danielle Guirguis, founder van Smarthouse, en Esther Smit, founder van Remake Society, zijn te gast bij Marketing Report TV. We spreken hen over de kracht van samenwerken, het opnieuw definiëren...
44. Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
Joost van Gorsel, Creative Director bij 0to9, is te gast bij Marketing Report TV. We spreken hem over waarde-gedreven creativiteit, trots zijn op je merk en AI als katalysator voor innovatie. Joost van...
45. Marianela Queme (DPDK Digital Agency): We go beyond tech delivery
Marianela Queme, Head of Technology at DPDK Digital Agency, joins us at Marketing Report TV. We speak with her about the agency’s international team, their bold strategic approach, the development...
46. Tobias van Veen (Alpha Tango): We opereren liever als een voetbalteam dan als een groot bureau
Tobias van Veen, Creative Director van Alpha Tango, is te gast bij Marketing Report TV. We spreken hem over de uitbreiding naar Rotterdam, het werken met een compact en senior team, het winnen van internationale...
47. Ramses Braakman: Merken bouwen begint van binnenuit
Ramses Braakman, Managing Creative Director/Owner Hart Voor De Zaak, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over employer branding, impactvolle campagnes en waarom...
48. Martin Kok: Gebruik data, niet je onderbuik
Martin Kok, eigenaar van COOKS CrossOver Communicatie, is te gast bij Marketing Report TV. We spreken hem over het belang van data bij commerciële strategieën, het ontwikkelen van innovatieplatformen...
49. Henri Lessing (AGE Media): YouTube is de nieuwe televisie
Henri Lessing, Managing Partner at AGE Media, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe AGE Media merken en creators helpt om een duurzame en onderscheidende aanwezigheid...
50. Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
Michel van Velde, CEO en sr. Brand and AI Director bij Craftmore en Ablestar, is te gast bij Marketing Report TV. We spreken hem over de lancering van strategiebureau Ablestar, de keuze voor een gespecialiseerde...
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis