zoeken

411 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42


391. Abovo Maxlead sluit zich aan bij Local Planet

Abovo Maxlead zal namens Local Planet de Benelux markt gaan bedienen. In alle drie de landen liggen grote kansen en de samenwerking heeft al diverse launching customers om mee te starten. Nederlandse...



392. DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden

...Managing Director Candid Media Els Wijnstekers dentsu Director of Client Management Erik Jan Reijenga Abovo Media | Maxlead COO Maxlead Eva Hollander Mediabrands Managing Director Initiative Eva...



393. Abovo Maxlead haalt Oger, De Koffiejongens, Cadeau Concepten en Overijssel/Gelderland binnen

Abovo Maxlead heeft het modemerk Oger, de producent van koffiecups De Koffiejongens, het cadeukaartenbedrijf Cadeau Concepten en de provincies Overijssel en Gelderland binnengehaald als klanten.Abovo...



394. [Column] Willem-Albert Bol: Op de eigenzinnigheid van ons mediavak

...Ja, die persoon is er en dat is er maar één. Het is Willem Albert Bol, nu CEO van Abovo Media en Maxlead. Eerder werkte hij als Directeur Business Development voor DPG Media en Manager...



395. ASN Bank, Asmodee, Hertog Jan, Lidl, Storytel en Nationale Postcodeloterij genomineerd voor Cross Media Adverteerder 2021

...door NRC Lidl | voorgedragen door BrandBase en ZIGT Nationale Postcodeloterij | voorgedragen door Abovo Media Storytel | voorgedragen door Glasnost Winaar in 2020 was Albert Heijn Eerdere edities werden...



396. Hermitage, AZ, Mitsuba en Vincent meets Rembrandt kiezen voor Abovo Maxlead

Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt hebben gekozen voor het mediabureau Abovo Maxlead. Abovo Maxlead zal met verschillende...



397. [Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2021?

...kritische gesprekken met elkaar te blijven voeren... lees hier verder Willem-Albert Bol,  CEO van Abovo Media en Maxlead: "De grootste uitdaging van alle bureaus was en is nog steeds klanten helpen...



398. AutoFirst kiest na bureaupitch voor Abovo Maxlead

De garageformule AutoFirst heeft na een uitgebreide bureaupitch gekozen voor Abovo Maxlead. Het mediabureau van Nederland wordt verantwoordelijk voor het concept, de creatie, mediastrategie, en inkoop...



399. [Column] Niels Bruinsma: Qmusic week-bereiksleider, maar hoe luisteren we eigenlijk?

...potentie als meer luisteraars het station weten te vinden! Niels Bruinsma is strategisch directeur bij Abovo Media | @Niels_BruinsmaWij zijn Abovo Media, een mediabureau zonder bullshit. Hét onafhankelijke...



400. [Column] Willem-Albert Bol (Abovo): Investeren in marketing en communicatie is broodnodig voor commercieel succes

...kunnen lekker eigenzinnig zijn en zelf onze koers bepalen.   Willem-Albert Bol is CEO van Abovo Media en Maxlead www.abovo.nlwww.maxlead.com Deze colum is onderdeel van [Forum] Welke stappen zet jouw mediabureau in 2021? Dit forum staat hier

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.