zoeken

393 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40


361. [Marketing Report TV] Mark Schoones en Ashwin Murli over MIX

Mark Schoones en Ashwin Murli zijn oprichters van MIX, het bureau dat zich richt op waarde toevoegen. Te gast bij Marketing Report TV blikken ze terug op de afgelopen jaren en vertellen ze over hun manier...



362. [Marketing Report TV] Kelly Staa (Cosmopolitan): Je moet de doelgroep leven en weten wat er speelt

Kelly Staa, hoofdredacteur van Cosmopolitan, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat samen met Elzemieke Olsthoorn, Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead, met haar...



363. [Marketing Report TV] Serge de Sousa (Whello) over inlevingsvermogen en de overname van Branding A Better World

Serge de Sousa, Co-Founder van Whello, is te gast bij Marketing Report TV.  Serge de Sousa: "De superpower van een marketeer is inlevingsvermogen. Inlevingsvermogen is waar het volgens ons allemaal...



364. [Marketing Report TV] Teus Baars over NOSUCH

Teus Baars, CEO van NOSUCH, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat met hem in gesprek. Teus Baars: "Ik heb in het verleden bij verschillende bureaus gewerkt en ik heb me daar vaak...



365. [Interview] Willem-Albert Bol: Innovatie praktisch toepasbaar maken is essentieel voor klanten

...en onafhankelijke adviseur. Hoe ziet de synergie tussen Hoorn en Oegstgeest eruit? In Hoorn zit Abovo Media, dat zich vooral richt op vroeg in klantenreis: zichtbaarheid en overweging creëren. In...



366. [Marketing Report TV] Madelon Fortuin (NRC) over het aantonen van de kracht van de digitale krant voor adverteerders

Madelon Fortuin, commercieel directeur bij Mediahuis NRC, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt gaat samen met Elzemieke Olsthoorn, Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead, met haar...



367. [Marketing Report TV] Kyra Roest over de Embassy of Dutch Creativity in Cannes 2023

Kyra Roest, oprichter AD.BUSINESS, is te gast bij Marketing Report. Kyra Roest: "De Embassy of Dutch Creativity in Cannes gaat het zevende jaar in en in die tijd hebben we een naam opgebouwd. In week...



368. [Vacatures] Abovo Media zoekt een Creative Content Concepter

Abovo Media is per direct op zoek naar een: Creative Content Concepter Ben jij iemand die niets liever doet dan concepten en formats ontwikkelen voor vette merken? Iemand die is opgegroeid in een wereld...



369. [ChatGPT Biography] ChatGPT vindt Donald Trump geen toffe peer maar Willem-Albert Bol wel

Het is nog maar één dag geleden dat ik begon met de nieuwe rubriek [ChatGPT Biography] en nu al heb ik een nieuw inzicht. Gisteren schreef ik: Zonder enige twijfel de koning onder de meest...



370. [De Belofte 2023] Willem-Albert Bol over Robin Vertelman

...voordracht van Willem-Albert Bol is Robin Vertelman, Account & Business Development Manager bij Abovo Media. Willem-Albert Bol: "Wij zijn trots op al onze jonge collega’s binnen Abovo Maxlead...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager

25-11-2025 | 07:44:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.