zoeken

411 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42


331. [De Belofte 2023] Willem-Albert Bol over Robin Vertelman

...voordracht van Willem-Albert Bol is Robin Vertelman, Account & Business Development Manager bij Abovo Media. Willem-Albert Bol: "Wij zijn trots op al onze jonge collega’s binnen Abovo Maxlead...



332. [Vacatures] Maxlead zoekt een New Business Consultant

Maxlead is per direct op zoek naar een: New Business Consultant Jouw werkzaamheden Het vertalen van de organisatiestrategie naar een passende strategie voor de klant. Het begeleiden van een pitch team...



333. [Vacatures] Abovo Media zoekt een Traffic Manager

Abovo Media is per direct op zoek naar een: Traffic Manager Heb je een hbo-diploma op zak en wil je een leuke startfunctie in de media waar je TV-commercials boekt bij Talpa, Abri-campagnes regelt op...



334. Fairphone kiest Abovo Maxlead als mediabureau

Fairphone kiest Abovo Maxlead (onderdeel Abovo Media & Local Planet) voor de komende twee jaar als mediabureau voor zowel Nederland als daarbuiten. Abovo Maxlead leverde volgens Fairphone in vergelijking...



335. [Vacatures] Abovo Media zoekt een Marketing Communicatie Specialist

Abovo Media is per direct op zoek naar een: Marketing Communicatie Specialist Ben jij een ervaren marketeer met liefde voor communicatie? Weet jij een brede B2B klantengroep aan te spreken met creatieve...



336. Elzemieke Olsthoorn Head of Content & Marketing bij Abovo Maxlead

Elzemieke Olsthoorn is per januari 2023 overgestapt van DPG Media naar Abovo Maxlead. Ze is daar benoemdals Head of Content en Marketing waarbij ze onder andere de contentdiensten binnen AM Beyond* verder...



337. Jean Mineur Mediavision wint twee keer bij Media Report 2022

De exploitant van bioscoopreclame Jean Mineur Mediavision heeft twee keer een prijs gewonnen bij het Media Report 2022-onderzoek van Adformatie dat onderzoeksbureau Ipsos heeft uitgevoerd naar de best...



338. Abovo Maxlead lanceert campagne-optimalisatietool AM Media.tech

Abovo Maxlead lanceert per januari 2023 technologie-tak AM Media.tech. Het is daarmee het nieuwste label van de media- en performancemarketing bureaugroep. Door middel van data en (eigen) ontwikkelde...



339. [Vacatures] Abovo Media zoekt een Programmatic Specialist

Abovo Media is per direct op zoek naar een: Programmatic Specialist Functieomschrijving Als Programmatic Specialist ben jij de spin in het display web. Inzet van banners, rich media en online video kent...



340. Yvette Belt Transfer van het Jaar 2022

...Maxlead groep.  Paul zal in het commercieel beleid nauw samenwerken met Rein Vogel (CCO Abovo Media). Door deze aanpassing in de accountstructuur wil het bureau nog meer focus aanbrengen op...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.