zoeken

393 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40


31. Liedewij Hentenaar: Hoe klinkt jouw merk?

Tijdens Marketing Report TV ging Peter Wybenga in gesprek met Liedewij Hentenaar, Directeur van Audify. Ze vertelt over het meten van audiobereik, de groeiende inzet van merkgeluid en de kracht van creatie...



32. Nik Sluijs: Happiness Amsterdam werkt als één Benelux-club

Tijdens Marketing Report TV ging Bas Vlugt in gesprek met Nik Sluijs, Co-founder & CEO, Happiness Amsterdam, en Toprak Özturan, Managing Director Happiness Amsterdam. Zij vertellen over hun rollen...



33. Sander van Gestel: Mediahuis kiest voor eigen innovatie

Tijdens Marketing Report TV sprak Peter Wybenga met Sander van Gestel, Manager, B2B Product  bij Mediahuis. Hij vertelde over zijn rol in het bouwen van bruggen tussen technologie en commercie, het...



34. Dion Holla: Muziek is een strategisch wapen voor merken

Tijdens Marketing Report TV ging Peter Wybenga in gesprek met Dion Holla, Brand & Development Director bij audio agency Sizzer. Hij vertelde over de manier waarop Sizzer merken helpt om muziek strategisch...



35. Eduard van Bennekom en Lukas van de Ven: Creatieve fusie voelt als thuiskomen

Eduard van Bennekom en Lukas van de Ven zijn partners en Executive Creative Directors bij creatief bureau The Family. In gesprek met Bas Vlugt bij Marketing Report TV vertellen ze over hun fusie met Open...



36. Andy Mosmans: nexeye groeit in Europa met VENGEAN-power

Andy Mosmans is CEO en oprichter van creatief bureau VENGEAN. In gesprek met Bas Vlugt bij Marketing Report TV spreekt hij over zijn recente reis naar Hamburg en over het succes van de rebranding van...



37. Richard Smoorenburg: Exit readiness is nu topprioriteit

Richard Smoorenburg is oprichter en CEO van adviesbureau AgentC Advisory. Hij heeft circa 20 jaar ervaring op directieniveau bij onder meer .Monks, IPG Mediabrands, en ticketingbedrijf Paylogic. Vanwege...



38. [Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Backend Developer

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar: Backend Developer - Hoorn Bouw mee aan innovatieve mediaplatformen!Ben jij een ervaren Backend Developer met een passie voor moderne frameworks en schone, schaalbare...



39. [Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar: Social Advertising Consultant - Hoorn Ben jij een ervaren social advertising marketeer die campagnes naar het volgende niveau tilt? Weet jij hoe je advertising-campagnes...



40. [Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Frontend Developer

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar: Frontend Developer Bouw mee aan innovatieve mediaplatformen! Ben jij een ervaren Frontend Developer met een passie voor moderne frameworks en schone, schaalbare...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager

25-11-2025 | 07:44:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.