zoeken

411 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42


241. [Vacatures] Maxlead zoekt een Client Service Director

...bureau in het Nationaal Onderzoek Talentontwikkeling. Sinds oktober 2019 is Maxlead onderdeel van Abovo Media. Samen vormen de bedrijven, die hun eigen identiteit en locatie hebben behouden, een nieuwe...



242. [Vacatures] Abovo Media zoekt een Social Ads Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een: Social Ads Consultant Kun jij online campagnes zichtbaar verbeteren via social media? Weet jij hoe je campagnes moet optimaliseren in omzetgroei, zichtbaarheid...



243. [Vacatures] Maxlead zoekt een Digital Analytics Consultant

...bureau in het Nationaal Onderzoek Talentontwikkeling. Sinds oktober 2019 is Maxlead onderdeel van Abovo Media. Samen vormen de bedrijven, die hun eigen identiteit en locatie hebben behouden, een nieuwe...



244. Mouringh den Dunnen Sales & Marketing Director Mediahuis Radio

...Voordat Mouringh den Dunnen kwam werken bij RadioCorp bekleedde hij diverse functies bij onder andere Abovo Media, Qmusic en De Telegraaf.  www.mediahuis.com www.radiocorp.nl www.radioveronica.nl...



245. 2023 in de 100 beste interviews

In 2023 publiceerden wij op het Marketing Report platform 430 interviews. 275 geschreven interviews, 109 live radio interviews en 46 video interviews. Hier een overzicht van 2023 in de 100 beste interviews...



246. Jildou van der Bijl Transfer van het Jaar 2023

De traditie wil dat wij in de laatste week van het jaar de Transfer van het Jaar bekend maken. Hieronder een greep uit een groot aantal transferberichten dat wij in 2023 hebben gepubliceerd. Volgens de...



247. De Mediabureau100 2024: Maiko Valentijn opnieuw op nummer 1

Maiko Valentijn is onveranderd de meest invloedrijke persoon in Nederlandse mediabureauwereld, Voor het tweede jaar op rij is de GroupM CEO de nummer 1 in de Mediabureau100. Willem-Albert Bol, CEO van...



248. Arjen Lubach ook in Media100 2024 op nummer 1, Johan Derksen op nummer 3

De Media100 2024 doet wat alle voorgaande edities van de Media100 ook deden: de lijst reflecteert de ontwikkeling van de media in Nederland, wat weer een reflectie is van wat er in de maatschappij gebeurt...



249. [Vacatures] Abovo Media zoekt een Social Ads Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een: Social Ads Consultant - Hoorn Kun jij online campagnes zichtbaar verbeteren via social media? Weet jij hoe je campagnes moet optimaliseren in omzetgroei, zichtbaarheid...



250. [Marketing Report TV] Erik Hardick over N11

Erik Hardick, Managing Director van Buro N11, is te gast bij Marketing Report TV. Bas Vlugt en Elzemieke Olsthoorn gaan met hem in gesprek over de overnames van B.made and MaisonPR en de ontwikkeling...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.