zoeken
393 resultaten gevonden voor "Abovo Media"
21. Sanne Demir en Jorine Idzinga: DCVF kiest eigen pad in creatie en technologie
DCVF is een creatief bureau dat gedragsverandering centraal stelt in zijn werk. Transitiemanager Sanne Demir en AI Tech Lead Jorine Idzinga zijn te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga...
22. Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau. In het gesprek gaat het over creativiteit als product, de casus...
23. Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken
Monique Bergers is Managing Director van creative agency N=5. In dit gesprek met Peter Wybenga blikt ze terug op haar overstap van klantzijde naar bureauszijde, en legt ze uit hoe N=5 strategie en creatie...
24. Siel Verniers: Met Orbit houden bureaus grip op marge
Siel Verniers is Country Manager voor België, Nederland en Duitsland bij Teamleader, een Europese scale-up die software ontwikkelt voor agencies en andere dienstverleners. Tijdens Marketing Report...
25. Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z
Kelly Staa leidt sinds twee jaar de Nederlandse editie van Cosmopolitan, uitgegeven door Hearst Netherlands. In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich in korte tijd heeft ontwikkeld van een...
26. Dentsu versterkt team met Daan Jongen en Felix van Wissen
Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van Daan Jongen als Branded Content Director en Felix van Wissen als Influencer Marketing Director. Met hun komst versterkt dentsu...
27. Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken
Femmefab is een influencer agency dat zich volledig richt op vrouwen. Sanne Konings, Commercial Director bij Femmefab, en Bregje van Iperen, Operational Director bij Femmefab, gaan in gesprek met Peter...
28. Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Lisette Samplonius is Managing Partner en oprichter van Finally an Agency, een creatief bureau dat werkt voor onder meer Coca-Cola, De Kuyper en LEGO. In Marketing Report TV sprak Bas Vlugt...
29. Eefje Gubbens: Print is nog steeds booming bij Matter
Matter Content Agency positioneert zich steeds sterker als strategisch partner voor merken die inzetten op langdurige formats. Tijdens een aflevering van Marketing Report TV sprak Peter Wybenga met Eefje...
30. Danny Thijssing: Buitenreclame werkt omdat je het echt beleeft
Buitenreclame is alomtegenwoordig en springlevend. Dat is te danken aan de combinatie van digitale innovatie en tastbare zichtbaarheid, aldus Danny Thijssing, Head of Outdoor bij mediabureau Abovo Maxlead...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne
Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy
Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead
Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie
[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis