zoeken

393 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40


181. [Marketing Report TV] Michiel Borstlap over de kunst van achtergrondmuziek

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Michiel Borstlap, Pianist en Composeur, is onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de kunst van achtergrondmuziek. Michiel Borstlap...



182. [Marketing Report TV] Titus Eikelboom over de sociale missie van DropOuts

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Titus Eikelboom, partner bij DropOuts, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over zijn eigen achtergrond en de sociale missie van DropOuts...



183. [Marketing Report TV] Boudewijn de Jong over P3

Boudewijn de Jong, eigenaar van Pink Marketing en Pünktlich, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over P3 en het medialandschap buiten de randstad. Boudewijn de...



184. [Marketing Report TV] Remko Posthuma (Key Agency): Creatie en techniek versterken elkaar

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Remko Posthuma, Technology Director & Partner bij Key Agency, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe creatie en techniek...



185. [Marketing Report TV] Josephine Kay (JAN): Ons 100 procent Nederlandse karakter maakt ons uniek

Josephine Kay, Editor-in-Chief bij JAN, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Peter Wybenga vertelt zij over het 20-jarig bestaan van JAN, de ontwikkeling van nieuwe projecten, en hoe het...



186. Abovo, PLAYAR, O2H Creative Solutions en blowUP media ontwikkelen Basic-Fit AR-Mirror

Basic-Fit heeft in samenwerking met Abovo, PLAYAR, O2H Creative Solutions en BlowUp een nieuw concept geïntroduceerd voor de OOH-markt. In winkelcentrum Hoog Catharijne is een digitaal display geplaatst...



187. [Marketing Report TV] Dion Holla over Sizzer

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Dion Holla, Head of Brand and Operations bij Sizzer, is onze gast. In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over hoe Sizzer te werk gaat, de rol van...



188. [Marketing Report TV] Frank Cuijpers over BIC Institute

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Frank Cuijpers, Co-Founder & Managing Director bij BIC Institute, is daar onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de tools van BIC...



189. [AM Talks by Abovo Maxlead] Stacey Rookhuizen en Willem-Albert Bol over branded content vs branded entertainment

Duik samen met Abovo Maxlead in de dynamische mediawereld via de podcast AM Talks, met deze week een deepdive in het onderwerp branded entertainment. Stacey Rookhuizen neemt plaats achter de microfoon...



190. [Marketing Report TV] Stephan Kwast (Megawatt) over hun 360-graden strategie

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Stephan Kwast, CEO & Owner Megawatt, is daar onze gast. In gesprek met Peter Wybenga vertelt hij over de samenvoeging van de bureaus en de focus op...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager

25-11-2025 | 07:44:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.