zoeken

411 resultaten gevonden voor "Abovo Media"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42


161. [Marketing Report TV] Katja Bauer over 3MO

Marketing Report TV is op bezoek bij Hearst. Katja Bauer is Senior Consultant bij 3MO. In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over de samenwerking met bureaus en adverteerders. Katja Bauer: "3MO...



162. Abovo Media, Nationale Postcode Loterij en Talpa Network ontwikkelen 538 Stemmenjacht

De Nationale Postcode Loterij, Talpa Network en Abovo Media creëerden samen een spannende radiospel, waarbij creativiteit en interactie centraal stonden. Doelstelling De Nationale Postcode Loterij...



163. [AM Talks by Abovo Maxlead] Daan Jongen en Willem-Albert Bol over uitdagingen van creatie en media

Duik samen met Abovo Maxlead in de dynamische mediawereld via de podcast AM Talks, met deze week een deepdive in het onderwerp creatie versus media. Daan Jongen neemt plaats achter de microfoon en praat...



164. AM Beyond en Basic-Fit lanceren bewustwordingscampagne

AM Beyond*, onderdeel van Abovo Maxlead, lanceert in opdracht van Basic-Fit en in samenwerking met zanger Claude een bewustwordingscampagne. De campagne richt zich op de rol van sport in het bevorderen...



165. [AM Talks by Abovo Maxlead] Lindy, Mathieu en Willem-Albert Bol over de Abovo Maxlead Academy

Duik samen met Abovo Maxlead in de dynamische mediawereld via de podcast AM Talks, met deze week een deepdive in de Abovo Maxlead Academy. Lindy en Mathieu nemen plaats achter de microfoon en praten met...



166. [Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?

Jumbo en Albert Heijn horen tot de grootste adverteerders van Nederland. Jumbo stond in 2023 op nummer 7 met 80 miljoen aan bruto reclamebestedingen, Albert Heijn was met 140 miljoen euro de nummer 1...



167. [Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een: Data-Driven Marketing Analyst Ben jij dé expert die graag diepgaande data analyses maakt en die graag vertaald naar de beste marketing inzet voor onze...



168. [Interview] Elzemieke Olsthoorn (Abovo Maxlead): Content is dé manier om merkoverweging te creëren en meer kopers te vinden

Abovo Maxlead is het grootste onafhankelijke media-, content- en performance marketingbureau van Nederland. Elzemieke Olsthoorn is er CMO en ze is ook jurylid van de Content Marketing Awards...



169. [Case] Arjan Koopman over het mediapartnership om sportvrouwen onder de aandacht te brengen

Sportvrouwen verdienen dezelfde aandacht als sportmannen. Dat was de aanleiding voor DHL, vier sportbonden en het AD om de krachten te bundelen in een sterk mediapartnership. Arjan Koopman, Commercieel...



170. [AM Talks by Abovo Maxlead] Maarten Sommeijer en Willem-Albert Bol over uitdagingen van performance marketing

Duik samen met Abovo Maxlead in de dynamische mediawereld via de podcast AM Talks, met deze week een deepdive in het onderwerp performance marketing. Maarten Sommeijer neemt plaats achter de microfoon...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.