Xenos kiest na pitch voor JUMP Retail 

Xenos heeft JUMP Retail gekozen voor haar strategische en creatieve koers voor de komende jaren. De retailer zocht een bureau voor een aanscherping op de strategie en de ontwikkeling van een nieuw creatief concept. Het gaat hierbij niet om een revolutie, maar om het kapitaliseren op het succes en de fanbase die Xenos heeft. 

Bij de ontwikkeling maakte JUMP gebruik van de strategische resources van moederbureau TBWA.

Ernst-Jan Smids, oprichter JUMP Retail: “Vorig jaar heeft JUMP zijn koers aangescherpt om een sterk strategisch en creatief bureau te zijn voor retailers en merken die zich in retail bewegen. Als creatieve directie werden Christian Peeters en Geert van Leeuwen hiervoor aangetrokken. Het winnen van deze pitch is een bevestiging dat we goed bezig zijn. JUMP Retail zal ook samenwerken met bureau The Line dat al jaren voor Xenos werkt.”

www.jumpretail.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Consument kiest bewust ondanks economisch ongemak

11-06-2025 | 10:54:33
Ondanks economische onzekerheid kiest een groeiende groep consumenten bewust voor merken en producten die passen bij hun overtuigingen

Albert Heijn introduceert AI Assistent op de winkelvloer

06-06-2025 | 10:06:00
De toepassing, gebaseerd op generatieve AI, moet het werk van collega’s gemakkelijker maken en bijdragen aan meer werkplezier.

Jumbo profileert zich als bakker met landelijke campagne

05-06-2025 | 10:09:45
Onder de titel De lekkerste bakkerij van Nederland zet het bedrijf de focus op het aanbod van brood en gebak.

[Case] Giesbers Retail: DA - De vriendelijke specialist

04-06-2025 | 15:54:00
DA wil zich nadrukkelijk onderscheiden als de vriendelijke specialist. Giesbergsretail en Hippo Creative Studios hebben dit vertaald naar een tv-commercial

fritz-kola lanceert cultureel platform op Best Kept Secret

04-06-2025 | 14:45:00
Tijdens de elfde editie van Best Kept Secret heeft frisdrankmerk fritz-kola het culturele platform fritz-kolab gelanceerd.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.