VML bovenaan ranglijst Digital Enablers van MT/Sprout

VML is door MT/Sprout uitgeroepen tot de hoogst scorende Digital Enabler op het onderdeel Resultaten. In de sector IT Consulting eindigde het bureau op de derde plaats. In de algemene lijst van 150 beste Digital Enablers van Nederland staat VML op positie dertig.

De ranking is gebaseerd op het jaarlijkse onderzoek van MT/Sprout en het Amsterdam Centre for Business Innovation van de Universiteit van Amsterdam. Dit onderzoek brengt in kaart welke organisaties vooroplopen in digitale transformatie en welke partijen hen daarbij effectief ondersteunen.

Sterke positie in meerdere ranglijsten

VML scoort ook goed in de Emerce100. Binnen de categorie E-commerce bureaus krijgt het bureau de hoogste beoordeling van vijf sterren. Deze notering volgt op de eerdere overnames van Newcraft en WundermanThompson.

Ubbo Maagdenberg, CEO van VML Nederland: "Dat wij zo hoog scoren op Resultaten, is iets waar ik echt heel trots op ben. VML kan de volledige funnel leveren, van merkopbouw tot conversie, geïntegreerd en end-to-end. Daardoor realiseren onze klanten steeds sneller zichtbaar resultaat. Of het nu gaat om campagnes, of kwalitatieve traffic, betere vindbaarheid, hogere conversieratio’s door CX-optimalisatie of juist retentie via onze CRM-expertise: elk onderdeel draagt direct bij aan omzetgroei én margeverbetering. Precies daar ligt momenteel ook de focus van vrijwel al onze klanten."

www.vml.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Hoe AI de klantreis herschrijft: VML organiseert twee webinars

13-10-2025 | 09:15:00
VML houdt in november twee gratis online webinars over de impact van kunstmatige intelligentie op commerce.

Future Shopper-rapport: Nederland blijft voorzichtig met AI

30-09-2025 | 08:50:00
Bijna de helft van de consumenten wereldwijd verbreekt regelmatig een aankoopproces omdat de digitale ervaring bij grote retailers te frustrerend is.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:00
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

WPP x ADNIGHT | WPP City

11-09-2025 | 08:43:00
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar

16-10-2025 | 15:13:06
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.

TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB

16-10-2025 | 14:55:00
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.