The Flower Farm en Blyde Benelux starten samenwerking

Blyde Benelux ondersteunt The Flower Farm met PR, thought leadership, communicatie en activatie

The Flower Farm werkt vanaf nu samen met communicatiebureau Blyde Benelux. Beide organisaties willen met de samenwerking bijdragen aan een leefbare planeet. Door de krachten te bundelen, zetten zij in op bewustwording en gedragsverandering rondom ontbossing.

Blyde Benelux ondersteunt The Flower Farm met PR, thought leadership, communicatie en activatie. De samenwerking is gericht op de lange termijn. Arjen van Strien, CEO van The Flower Farm: "We willen niet alleen lekkere producten maken, maar ook een beweging creëren. Hoe meer mensen we kunnen inspireren door voor ontbossingsvrije producten te kiezen, hoe beter. Dat begint bij het informeren van consumenten over waar palmolie in zit en wat de gevolgen van de productie zijn voor onze planeet."

Samenwerking gericht op bewustwording en activatie

The Flower Farm maakt margarine en broodbeleg zonder palmolie. Daarmee wil het merk bijdragen aan het tegengaan van ontbossing. De missie sluit aan bij de aanpak van Blyde Benelux, dat uitsluitend samenwerkt met partijen die inzetten op positieve impact.

Palmolie is te vinden in meer dan de helft van de supermarktproducten, maar de productie ervan zorgt voor grootschalige ontbossing. In 2023 verdween wereldwijd 3,7 miljoen hectare aan tropisch regenwoud. Arjen van Strien: "Het is van fundamenteel belang dat de ontbossing voor palmolieplantages wordt gestopt."

Blyde Benelux ondersteunt impactgedreven merken

Blyde Benelux heeft ervaring met campagnes die inzetten op gedragsverandering. Het bureau werkte eerder voor onder andere Vandebron, Too Good To Go en Stichting De Buurt. Nynke Geus-van den Broek, oprichter van Blyde Benelux: "The Flower Farm laat zien dat je met goede producten en een sterk verhaal écht impact kunt maken. Wij zijn er trots op om hen te helpen hun boodschap nog verder te verspreiden en mensen op AAN te zetten om met kleine dagelijkse acties een positief verschil te maken."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Case: Wibra groeit door met nuchtere blik en sterke PR

31-10-2025 | 11:53:00
De keten uit Epe (sinds 1956) vernieuwde haar winkelconcept en visuele identiteit, en richt zich expliciet op de manager van het huishouden

Margriet de Ruijter Client & Operations Director Marcommit

28-10-2025 | 16:43:00
In deze functie stuurt zij de operatie aan, ontwikkelt het team verder en draagt bij aan de groei van het bureau.

Maarten Molenbeek (Douane Nederland) Woordvoerder van het jaar bij Dutch PR Awards 2025

28-10-2025 | 08:30:00
Maarten Molenbeek is uitgeroepen tot Woordvoerder van het Jaar bij de Dutch PR Awards 2025

Brand Potential wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards

24-10-2025 | 09:19:00
Dutch PR Awards 2025 - Brand Potential. Become a Lord or Lady with DFDS


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.