TEAM LEWIS breidt uit met vier PR- en contenttalenten

Internationaal pr- en marketingbureau TEAM LEWIS groeit door en verwelkomt vier collega’s in Amsterdam en Eindhoven. Met de start van Dion Gouweleeuw, Ana Raspudic Glavas, Nadine Suntjens en Alex van Otterdijk voegt het bureau extra creativiteit en ervaring toe aan de teams.

In Amsterdam start Dion Gouweleeuw als Campaign Manager. Met een achtergrond in psychologie en na drie jaar werkzaam te zijn geweest als accountmanager bij PR-bureau Edelman, maakt Dion de overstap naar TEAM LEWIS. Hier zet hij zijn expertise in communicatie en strategie in voor verschillende klanten, waaronder Marktplaats, NETGEAR en Skyscanner. 

Dion Gouweleeuw: “Na drie jaar bij Edelman was ik nieuwsgierig naar hoe een bureau als TEAM LEWIS werkt. Tot nu toe is het leerzaam, en ik ben er dan ook van overtuigd dat dit de juiste stap is geweest. Daarnaast wilde ik graag voor een lokaal merk werken, dus met een klant als Marktplaats wordt ook die droom werkelijkheid.” 

In Eindhoven is Ana Raspudic Glavas begonnen als Campaign Manager. Na een studie in communicatie deed ze ervaring op bij Young Impact, waar zij verantwoordelijk was voor nationale campagnes voor merken. Nu zet ze deze kennis en ervaring in voor uiteenlopende klanten, variërend van de HR- en techsector tot de energiewereld.  

Ana Raspudic Glavas: “De overstap naar TEAM LEWIS voelt als een natuurlijke stap in mijn carrière, waar ik mijn passie voor communicatie en mijn ervaring in partnerschappen kan combineren om een nog grotere impact te maken.” 

Nadine Suntjens is een toevoeging aan het contentteam in Eindhoven, waar zij is gestart als Senior Copywriter. Na werkzaam te zijn geweest als contentspecialist bij Bevolkingsonderzoek Nederland en freelance copywriter, zet ze nu haar kennis en schrijftalent in aan de bureauzijde. 

Nadine Suntjens: “Na jarenlang mijn liefde voor schrijven en het maken van content in te zetten binnen een bedrijf, was ik nieuwsgierig naar de bureauzijde van het vak. Het is dynamisch; je leert veel over verschillende merken en dat houdt mijn werk afwisselend en uitdagend. Ik vind het prachtig dat ik mijn teksten kan en mag inzetten voor zulke gerenommeerde organisaties.” 

Alex van Otterdijk is een aanwinst voor het team in Eindhoven, waar hij werkt als Campaign Executive. Na zijn studie in journalistiek ging hij aan de slag in recruitment, waar hij ervaring opdeed in communicatie en relatiemanagement. Deze ervaring komt van pas in zijn rol bij TEAM LEWIS, waar Alex zich richt op PR-campagnes voor klanten als MEDITE Smartply en Petronas.  

Alex van Otterdijk: “Dankzij mijn achtergrond in journalistiek heb ik een neus voor nieuws ontwikkeld en een fascinatie voor verhalen maken. En laat dat nu zijn waar we bij TEAM LEWIS goed in zijn. Ik kijk ernaar uit om in dit ervaren, energieke team mooie campagnes te ontwikkelen en resultaten te behalen voor onze klanten.”  

Vera Kops, Vice President Benelux & Consumer EMEA bij TEAM LEWIS: “Met de ambitie om te blijven groeien, zijn we blij dat we nieuwe talenten kunnen verwelkomen in onze teams in Eindhoven en Amsterdam. Met Dion, Ana, Nadine en Alex halen we volop kennis, expertise en frisse energie in huis.” 

www.teamlewis.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - De Bruijn PR : De Ongekende Krachten van Onbekende Helden

11-07-2025 | 12:25:00
Het doel: het doorbreken van het stereotype beeld van veteranen, het vergroten van de naamsbekendheid van de stichting en het realiseren van zichtbaarheid

Serviceplan en Prain Global bundelen krachten

10-07-2025 | 16:54:00
De Global Technology Industry Association (GTIA) heeft Serviceplan Amsterdam geselecteerd als PR-partner voor de Benelux.

Dutch PR Awards 2025 - nxt agency: Digitale Toegankelijkheid voor iedereen in Nederland

10-07-2025 | 14:35:00
Uit recent onderzoek van MKB-Nederland en onderzoeksbureau Level blijkt dat veel ondernemers nog onvoldoende voorbereid zijn op de European Accessibility Act (EAA)

Dutch PR Awards - Maud Burgers over Albert Heijn

10-07-2025 | 07:34:00
Aan het woord is Claudia Metz, senior adviseur corporate communicatie en woordvoerder bij HEMA en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.

HOPSCOTCH versterkt internationale structuur

09-07-2025 | 22:02:15
Het internationale communicatiebureau HOPSCOTCH versterkt haar wereldwijde ambities met de lancering van een speciale internationale coördinatiestructuur

Dutch PR Awards - Crisp PR & Communicatie: Utrecht energized

09-07-2025 | 18:10:00
Utrecht energized is Europa’s eerste grootschalige Vehicle‑to‑Grid (V2G) initiatief met deelauto’s.

Hibou versterkt AI-team en breidt PR-team uit

09-07-2025 | 15:54:00
Jamal Allam en Björn van den Ham zijn begin juni gestart bij het bureau, dat recent een positionering met de slogan Neem de leiding presenteerde.

De eerste easyJet-campagne van The Romans

08-07-2025 | 08:03:00
Sophie Nicholson over hoe een níet-nationale luchtvaartmaatschappij toch opviel in Amsterdam

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Elektrisch rijden wint terrein in zakelijke lease

03-07-2025 | 09:39:00
Het aandeel zakelijke leaserijders dat gebruikmaakt van een laadpas is in zes maanden tijd gestegen van 40,6 naar 44,5 procent.

Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6

02-07-2025 | 17:19:00
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen

Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden

02-07-2025 | 17:03:05
PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR.

Wilmar Versprille creatief directeur bij Food Cabinet

02-07-2025 | 11:08:00
Na een periode als interim sluit hij nu officieel aan bij het managementteam van het bureau. Versprille werkte eerder voor Crisp, Dentsu, Roorda en Lemz

Vertigo 6 aan de slag voor TCL in Nederland en België

30-06-2025 | 12:47:00
Het Arnhemse bureau wordt verantwoordelijk voor de volledige PR-strategie, influencermarketing en het beheer van de socialmediakanalen

Dutch PR Awards - Anya Pieroen over Nestlé

30-06-2025 | 09:02:00
Aan het woord is Claudia Metz, senior adviseur corporate communicatie en woordvoerder bij HEMA en genomineerd als Woordvoerder van het Jaar 2025.

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.