Tag Resultaten
ICMA 2025 - Working at Amazon
Amazon heeft wereldwijd een imagoprobleem als werkgever: extern gezien wordt het vaak beschouwd als een onpersoonlijk,
Wenneker Amsterdam breidt team uit voor internationale groei
Wenneker Amsterdam heeft haar productie- en postproductieteam uitgebreid met negen collega’s.
[Vacancy] Wenneker Amsterdam has a position for Video Editor
Wenneker Amsterdam is directly looking for Video Editor - Full-time · Amsterdam
[Vacancy] Wenneker Amsterdam has a position for Media Manager / Jr. Editor
Wenneker Amsterdam is directly looking for Media Manager / Jr. Editor - Full-time · Amsterdam
PAKT ontwikkelt contentcampagne voor Amazon HR
PAKT heeft voor Amazon een uitgebreide HR-campagne geproduceerd met meer dan 1000 content-assets.
[Vacancy] Wenneker Amsterdam has a position for Creative Video Editor
Wenneker Amsterdam is directly looking for a Creative Video Editor
[Vacatures] Wenneker Amsterdam zoekt een Financieel Administrateur
Wenneker Amsterdam is per direct op zoek naar Financieel Administrateur Full-time
Robert Verberne over Wenneker's visie op AI
Robert Verberne is co-CEO van Wenneker Amsterdam. In dit interview deelt hij de visie van Wenneker Amsterdam op AI en hoe dit hun klanten ten goede komt
Wenneker Amsterdam versterkt productie- en post-productieteam
De versterking sluit aan bij de groei van het bedrijf en de focus op het bieden van creatieve oplossingen aan klanten.
[SHOWREEL!] Wenneker Amsterdam 2024
Wenneker.Amsterdam laid the foundation for PAKT and has a long and proven track record in partnering with international brands and agencies to create the best product based content
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis