Tag Resultaten
Genomineerden voor de AMMA Awards 2025 bekend
Tijdens de AMMA nominatieweek, die van 24 tot en met 27 maart plaatsvond, zijn alle kanshebbers voor de Annual Masters in Media Awards bekendgemaakt.
Wefilm breidt uit met We Agency
Wefilm zet een volgende stap in haar ontwikkeling en breidt uit met We Agency. We Agency is een onafhankelijk creatief bureau dat merken en organisaties helpt met maatschappelijke merkpositionering en 360-impact campagnes.
Finalisten Gouden Loekie bekend
De strijd om de dertigste Ster Gouden Loeki is losgebarsten met de bekendmaking van de finalisten.
Vandebron en Wefilm ontwikkelen campagne: Het Groene Voorbeeld
Deze online videoserie laat zien hoe 13 echte vandebronners met kleine, dagelijkse acties bijdragen aan gedragsverandering en een duurzamere wereld
Bureau Loos en Wefilm ontwikkelen campagne om theologiestudenten te werven
Doel van deze campagne is het werven van theologiestudenten voor de verschillende opleidingsinstituten die deze studie aanbieden (op hbo- en wo-niveau).
Joe Public Amsterdam SAN Bureau van het Jaar 2023
Joe Public Amsterdam is SAN Bureau van het Jaar 2023. In een zinderende en ramvolle Studio 21 op Media Park Hilversum versloeg het bureau medegenomineerden Wefilm en Hotel L'Amour
DDB, Alfred, Wefilm en Joe Public grote winnaars Esprix 2024
Gisteren werd er voor het eerst in de geschiedenis van de Esprix geen goud uitgereikt. Dat konden de genomineerden niet zo waarderen
TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-voetbalcampagne voor ING
De campagne richt zich op kernwaarden zoals creativiteit, volharding, aanvallend spel en eigenwijsheid
100%, TBWA, Ambassadors en Wefilm grote winnaars Dutch Creativity Awards 2024
100% en TBWA zijn bij de Dutch Creativity Awards 2024 dik in de prijzen gevallen. 100% viel het hardst in de prijzen en TBWA het meest
Dit zijn de finalisten van de Dutch Creativity Awards 2024
ADCN kondigt de finalisten voor de Dutch Creativity Awards van 2024 aan. De jury panels hebben uit 550 inzendingen 165 finalisten geselecteerd
De Esprix 2024: 32 bekroningen, meeste voor DDB (6), Alfred (4) en Wefilm (3)
De jury maakt op 23 mei tijdens de uitreiking in Het H’ART Museum bekend met welke kleur – brons, zilver of goud – de winnaars naar huis gaan
Havas Lemz en Wefilm ontwikkelen Praat vandaag over morgen-campagne Rijksoverheid
We worden elke dag een dagje ouder, maar staan daar liever niet bij stil. Toch is het goed om op tijd het gesprek te beginnen
Longlisten SAN ABC Accenten 2023
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.
WeFilm ontwikkelt Vlaamse verkeerscampagne met VRT en Pommelien Thijs
Er is een Vlaamse remake gemaakt van de Nederlandse Mis Niks-campagne van Interpolis die waarschuwt voor de gevaren van smartphonegebruik in het verkeer een Vlaamse remake gekregen
Ster Gouden Loeki: finalisten bekend
De Ster heeft de finalisten bekend gemaakt voor de Ster Gouden Loeki. Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, KPN, Lidl en Toyota dingen mee voor de Gouden Loeki
Dentsu Creative, Wefilm en Amp.Amsterdam kandideren zichzelf met Stukje Van Mij film (KPN) voor grote prijzenwinnaar 2024
Het is nog niet eens half februari en het kan heel goed zijn dat de grote prijswinnaar van dit jaar al bekend is: Stukje Van Mij
TWBA en Wefilm maken DELA-campagne: Omdat elk leven oneindig aandacht verdient
Coöperatie DELA lanceert haar nieuwe merkcampagne waarin het uitvaartbedrijf van de organisatie centraal staat.
TBWA en Wefilm aan de slag voor DELA
Uitvaartcoöperatie DELA kiest na een uitgebreide pitch voor een combinatie van twee creatieve bureaus: TBWA\NEBOKO en Wefilm Creative Agency.
Joe Public Amsterdam meest bekroonde reclamebureau van 2023; TBWA, Dentsu Creative, N=5, Publicis en The Valley runners-up
Ook in 2023 regende het weer awards in de reclamebureauwereld. Maar welke reclamebureau werd het meest onderscheiden?
[Column] Bas Vlugt: Publicis en WeFilm grote winnaars Dutch Creativity Awards 2023 - en TBWA en KesselsKramer ook wel een beetje
Het project WikiTruth door Publicis won dinsdag 31 oktober de Grand Prix bij de uitreiking van de Dutch Creativity Awards 2023. Het initiatief werd beloond met nog 4 Lampen (2x Brons, 1x Zilver, 1x Goud).
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis