Tag Resultaten

Truus aan de slag met social content Douwe Egberts

06-05-2025 | 16:23:12
De samenwerking richt zich op het bereiken van een jongere doelgroep.

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Truus ontwikkelt merkcampagne voor Naïf

25-03-2025 | 11:23:00
Bureau PINK verzorgt de mediastrategie en inzet van de campagne, die draait om de boodschap Noem ons Naïf.

[Content Marketing Awards 2024] Truus: Denk dit EK ook aan je eigen ballen

28-09-2024 | 08:00:00
HEMA bundelde de krachten met voetballegende John de Wolf om tijdens hun ondergoedcampagne een belangrijke boodschap over zelfonderzoek voor teelbalkanker te verspreiden.

[Content Marketing Awards 2024] Truus: Aanbieding over de kop

27-09-2024 | 08:00:00
Wat hebben een achtbaanrit, indoor skydiven en abseilen met elkaar gemeen? Het zijn allemaal hoofdstukken uit de social-avonturen van de HEMA-stagiair van het afgelopen jaar.

[Content Marketing Awards 2024] Medal voor Beste Social Media-aanpak B2C - Truus: De avonturen van de HEMA-stagiair

26-09-2024 | 08:00:00
Wat hebben een achtbaanrit, indoor skydiven en abseilen met elkaar gemeen? Het zijn allemaal hoofdstukken uit de social-avonturen van de HEMA-stagiair van het afgelopen jaar.

[Content Marketing Awards] Medal voor Beste Stand-Alone Video - Truus: HEMA’s ontvangstmedewerker John

24-09-2024 | 08:00:00
Maak kennis met John van Grevenbroek, al meer dan 20 jaar het onofficiële visitekaartje van HEMA.

[Content Marketing Awards 2024] Medal voor Shortform Video - Truus: Brazilian Marketing van Hollandse bodem

18-09-2024 | 08:00:00
3 video’s van 11 seconden. 8.5 miljoen organische views. Een half miljoen likes, duizenden reacties en een hoop earned PR-aandacht.

[Content Marketing Awards 2024] Truus: De klanten van HEMA

16-09-2024 | 08:00:00
"De klanten van HEMA"-campagne zet HEMA’s klanten centraal in vrolijke Instagram Reels

[Marketing Report Cannes 2024] Japie Stoppelenburg (Truus): Wij maken reclame voor echte mensen

19-06-2024 | 15:32:00
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report

N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up

28-11-2023 | 23:06:00
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt

[CMTA] Truus: echt HEMA Texel

05-10-2023 | 14:39:53
Ontmoet Michael, een 15-jarige weekendkracht bij HEMA Texel. Tijdens zijn tussenuur kon hij het niet laten om langs te komen om de winkel te perfectioneren

[Marketing Report Cannes] Japie Stoppelenburg over Truus

24-06-2023 | 22:13:00
Japie Stoppelenburg: "Wij denken dat er al heel veel bureaus zijn in Amsterdam die heel goed zijn in werk maken voor andere Amsterdammers, allemaal heel cool, heel kunstig, heel indie en artfull. Maar wij maken wat wij noemen advertsing voor real people, dus voor de rest van Nederland. Dat vergt in mijn idee een andere aanpak en een andere blik op de wereld."

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.