Tag Resultaten
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.
[Forum] Wat is goede content?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag
Frank Goren: Onze filosofie is audience first on steroids
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Frank Goren
Porsche integreert in-car gaming met AirConsole
Later dit jaar wordt de Porsche Macan uitgerust met AirConsole, een gamingplatform speciaal ontwikkeld voor in de auto
Gamers boven de 50 nu bijna een derde van de markt
Bijna dertig procent van de Amerikaanse gamers is vijftig jaar of ouder. Dat blijkt uit een rapport van de Entertainment Software Association (ESA)
[Vacatures] The Invaders zoekt een Account Director / Operations Manager
The Invaders is per direct op zoek naar Account Director / Operations Manager
[Vacatures] The Invaders zoekt een Campaign Lead
The Invaders is per direct op zoek naar een Campaign Lead
Frieda Ulsamer de Waard: Community bepaalt succes in gaming
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de kansen van gaming voor merken en de rol van community’s in gamecampagnes
The Invaders en Helpwanted samen tegen online haat in gaming
De campagne Love to End the Hate Game bracht prominente Nederlandse streamers samen om het onderwerp bespreekbaar te maken.
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond
Frieda Ulsamer de Waard over The Invaders
Marketing Report is in Haarlem op bezoek bij The Invaders. We spreken met CEO Frieda Frieda Ulsamer de Waard.
Het Voetbal Inside effect
Voor merken geldt óók in Nederland wat internationaal de stelregel is voor merk én mens: Never discuss religion, sex, politics or money.
The Invaders en GroupM lanceren Dutch Gaming Report 2025
Maar liefst driekwart van de Nederlandse bevolking gamet op telefoon, tablet of console, 60 procent daarvan zelfs dagelijks.
1 miljoen spelers voor Operation Aorta van Sanquin en The Invaders
Operation Aorta is een educatieve Minecraft-wereld waarin kinderen op ontdekkingsreis gaan door het menselijk lichaam.
Qucee, Red Bull en The Invaders lanceren Red Bull Xceptional Player
Een show op YouTube waarin twaalf bekende creators de strijd met elkaar aan gaan in de grootste gaming-arena van Nederland
[Interview] Frank Goren en Mike Hendrixen: Gaming overstijgt de grenzen van de stereotypen die ooit de industrie domineerden
The Invaders is een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in marketing via gaming. Frank Goren is daar Strategy Officer. Mike Hendrixen is oprichter en Managing Director van het marketing- en pr-bureau Vertigo 6 (onderdeel van Happy Horizon), dat onder meer The Invaders en gameproducenten vertegenwoordigt.
Somention en Fightclub grote winnaars Content Marketing Awards 2024 - N=5 en The Invaders runners-up
Dirk Scholing Gaming Expert The Invaders
Dirk Scholing is een expert als het gaat om gaming en mobiele technologie. Hij heeft verschillende functies bekleed als Country en Regional Director bij bedrijven zoals T-Mobile en Electronic Arts (EA), waar hij een belangrijke bijdrage leverde om nieuwe zakelijke mogelijkheden te creëren voor de gaming- en telecommunicatie-industrieën.
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.
[Content Marketing Awards] The Invaders: Vredestein Cup
Vredestein, sponsor van Manchester United, activeerde het partnership via de Vredestein Victory Cup: een online eFootball competitie
[Content Marketing Awards 2024] Bronzen award voor Non-profit Content Marketing Programma - The Invaders: Operation Aorta
The Invaders ontwikkelde een unieke Minecraft-wereld: een ervaring waarin de speler zich een weg baant door de adembenemende omgevingen van het lichaam
[Content Marketing Awards 2024] Gouden award Content Marketing Programma - The Invaders: ModtheVeg
Iedereen weet dat groenten goed voor je zijn. Maar in videogames worden ze minder beloond dan ander voedsel (o.a. vlees en snoep)
[Content Marketing Awards 2024] The Invaders: Samsung Game Crafters
Samsung Game Crafters: een show waarin creators worden uitgedaagd om iets unieks te bouwen voor verschillende streamers en YouTubers.
[Interview] Thomas Aalderink (The Invaders) & Malek (Politie) over Give a Nod to the Mod-campagne
Afgelopen zomer lanceerden The Invaders en Initiative de campagne Give a Nod to the Mod, waarbij Politie Nederland inbreekt bij drie bekende Twitch-streamers. We spreken Thomas Aalderink, Content Director bij The Invaders en Malek van Politie Nederland over de campagne.
The Invaders en Initiative laten politie inbreken op Twitch
Het is de eerste campagne waarmee Politie Nederland zich volledig richt op het gaming domein.
[Interview] Ruben Houkes (The Invaders) over de Minecraft-wereld Journey to the Great Shiai
We spreken Ruben Houkes, oprichter van The Invadors en voormalig Olympisch judoka, over de Minecraft-wereld Journey to the Great Shiai
IJF en The Invaders brengen judo naar Minecraft via gamewereld Journey to the Great Shiai
Via een speciaal gevechtssysteem op basis van kaarten gaan ze de strijd aan om gout te pakken in Parijs.
McDonald's stond met The Invaders en TBWA\X op TwitchCon
Easter X Galaxy, ontwikkeld door The Invaders en TBWA\X, is sinds zaterdag 29 juni live in de McDonald’s App.
[Buzz] The Invaders: Merken omarmen gamers op TwitchCon
Campagnes op basis van game culture winnen ook offline aan populariteit
[Marketing Report Cannes 2024] Frieda Ulsamer de Waard en Jeroen van Lier (The Invaders) over gezondheid en de invloed van gaming
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
Vredestein en The Invaders laten gamers scoren tegen de sterren van ManU
Vredestein en Manchester United hebben, in samenwerking met The Invaders, de Vredestein Victory Cup gelanceerd.
The Invaders en MullenLowe ontwikkelen groenten-campagne voor Knorr
Samen met gamers, modders en streamers zet Knorr groenten bovenaan het in-game menu.
[SWOT24] Reclamebureaus
In de rubriek [SWOT24] maken bepalende spelers een SWOT-analyse van de reclamebureauwereld. Aan het woord zijn Rik Ledder (TBWA), Frieda Ulsamer de Waard (The Invaders), Andy Mosmans (VENGEAN) en Lodewijk Varossieau (SuperRebel)
[SWOT24] Frieda Ulsamer de Waard (The Invaders): kansen in de versnelling van de creator economy
In de rubriek [SWOT24 Reclamebureaus] maken bepalende spelers een SWOT analyse van de reclamebureauwereld. Aan het woord is Frieda Ulsamer de Waard, Algemeen Directeur van The Invaders
Joe Public Amsterdam meest bekroonde reclamebureau van 2023; TBWA, Dentsu Creative, N=5, Publicis en The Valley runners-up
Ook in 2023 regende het weer awards in de reclamebureauwereld. Maar welke reclamebureau werd het meest onderscheiden?
The Invaders en Samsung komen met Game Crafters
YouTube-serie met Twitch-streamer Puxque en YouTuber Egbert
N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt
GroupM gaat exclusieve strategische samenwerking aan met The Invaders
Op klantniveau werd er in het verleden al door de 2 partijen nauw samengewerkt. Dit gaan ze nu verder uitbreiden.
The Invaders en Sanquin lanceren educatieve Minecraft-wereld Operation Aorta
Spelers vanaf tien jaar worden uitgedaagd om een belangrijke missie in het menselijk lichaam te voltooien, met een unieke skin als beloning.
[Interview] Frieda Ulsamer de Waard: The Invaders maakt merken sterk en relevant in de gaming-community
We spreken haar over de rol van gaming binnen marketing en welke rol haar bureau daarin speelt voor merken.
Readification van The Invaders Cross Media Innovatie van het jaar 2023
Hoe krijg je jongeren weer aan het lezen? The Invaders ontwikkelde als antwoord op die vraag de campagne Readification, waarbij gaming wordt ingezet
The Invaders ontwikkelt livestream-serie Just Ask over mental health
Een reeks uitzendingen op Twitch over mental health waarin bekende streamers Daniël Lippens, Fems en Puxque in gesprek gaan met de community
[Cross Media Adverteerder 2023] Luke van Veen over Samsung
Samsung is door The Invaders voorgedragen als Adverteerder van het jaar. We spreken Luke van Veen
The Invaders lanceert Verborgen Verhalen achter Assassin’s Creed
Boekenweek van Jongeren en Readification slaan handen ineen om meer jongeren te laten lezen
The Invaders biedt een exclusieve blik in de keuken, laatste trends en meer
Vier keer per jaar organiseert The Invaders een brand sessie genaamd The Value Game. Tijdens deze sessies openen we onze deuren voor merken
[De Belofte 2023] Frieda Ulsamer de Waard over Pieter Doove
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Frieda Ulsamer de Waard is Pieter Doove, Gaming Consultant bij The Invaders
[De Belofte 2023] Monique Bergers over Puck de Mol van Otterloo
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Monique Bergers is Puck de Mol van Otterloo, account manager bij N=5
[Marketing Report TV] Frank Goren over The Invaders
Frank Goren, Managing Director van The Invaders, is te gast bij Marketing Report TV. Peter Wybenga gaat met hem in gesprek.
[Marketing Report Cannes] Frieda Ulsamer de Waard en Frank Goren
Marketing Report Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Ieder dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn tot en met 22 juni dagelijks live te beluisteren op New Business Radio en als podcast op de website van Marketing Report
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
Stedin zet energietransitie centraal in employer branding
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.
StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.
ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.
LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis