Tag Resultaten
[Forum] Wat is goede content?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag
Frank Goren: Onze filosofie is audience first on steroids
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Frank Goren
Porsche integreert in-car gaming met AirConsole
Later dit jaar wordt de Porsche Macan uitgerust met AirConsole, een gamingplatform speciaal ontwikkeld voor in de auto
Gamers boven de 50 nu bijna een derde van de markt
Bijna dertig procent van de Amerikaanse gamers is vijftig jaar of ouder. Dat blijkt uit een rapport van de Entertainment Software Association (ESA)
[Vacatures] The Invaders zoekt een Account Director / Operations Manager
The Invaders is per direct op zoek naar Account Director / Operations Manager
[Vacatures] The Invaders zoekt een Campaign Lead
The Invaders is per direct op zoek naar een Campaign Lead
Frieda Ulsamer de Waard: Community bepaalt succes in gaming
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we haar over de kansen van gaming voor merken en de rol van community’s in gamecampagnes
The Invaders en Helpwanted samen tegen online haat in gaming
De campagne Love to End the Hate Game bracht prominente Nederlandse streamers samen om het onderwerp bespreekbaar te maken.
AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond
Frieda Ulsamer de Waard over The Invaders
Marketing Report is in Haarlem op bezoek bij The Invaders. We spreken met CEO Frieda Frieda Ulsamer de Waard.
Het Voetbal Inside effect
Voor merken geldt óók in Nederland wat internationaal de stelregel is voor merk én mens: Never discuss religion, sex, politics or money.
The Invaders en GroupM lanceren Dutch Gaming Report 2025
Maar liefst driekwart van de Nederlandse bevolking gamet op telefoon, tablet of console, 60 procent daarvan zelfs dagelijks.
1 miljoen spelers voor Operation Aorta van Sanquin en The Invaders
Operation Aorta is een educatieve Minecraft-wereld waarin kinderen op ontdekkingsreis gaan door het menselijk lichaam.
Qucee, Red Bull en The Invaders lanceren Red Bull Xceptional Player
Een show op YouTube waarin twaalf bekende creators de strijd met elkaar aan gaan in de grootste gaming-arena van Nederland
[Interview] Frank Goren en Mike Hendrixen: Gaming overstijgt de grenzen van de stereotypen die ooit de industrie domineerden
The Invaders is een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in marketing via gaming. Frank Goren is daar Strategy Officer. Mike Hendrixen is oprichter en Managing Director van het marketing- en pr-bureau Vertigo 6 (onderdeel van Happy Horizon), dat onder meer The Invaders en gameproducenten vertegenwoordigt.
Somention en Fightclub grote winnaars Content Marketing Awards 2024 - N=5 en The Invaders runners-up
Dirk Scholing Gaming Expert The Invaders
Dirk Scholing is een expert als het gaat om gaming en mobiele technologie. Hij heeft verschillende functies bekleed als Country en Regional Director bij bedrijven zoals T-Mobile en Electronic Arts (EA), waar hij een belangrijke bijdrage leverde om nieuwe zakelijke mogelijkheden te creëren voor de gaming- en telecommunicatie-industrieën.
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.
[Content Marketing Awards] The Invaders: Vredestein Cup
Vredestein, sponsor van Manchester United, activeerde het partnership via de Vredestein Victory Cup: een online eFootball competitie
[Content Marketing Awards 2024] Bronzen award voor Non-profit Content Marketing Programma - The Invaders: Operation Aorta
The Invaders ontwikkelde een unieke Minecraft-wereld: een ervaring waarin de speler zich een weg baant door de adembenemende omgevingen van het lichaam
[Content Marketing Awards 2024] Gouden award Content Marketing Programma - The Invaders: ModtheVeg
Iedereen weet dat groenten goed voor je zijn. Maar in videogames worden ze minder beloond dan ander voedsel (o.a. vlees en snoep)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.
BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis