Tag Resultaten
Influencer & Content Marketing Awards 2025 | De Winnaars
De prijzen bekronen onderscheidend werk in contentmarketing en influencermarketing, in zowel campagnerubrieken als bureaucategorieën.
Koen Denolf: AI-influencers missen echte storytelling
Tijdens de jurering van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreekt Marketing Report met Koen Denolf, Managing Partner van het Belgische contentbureau The Fat Lady.
Koen Denolf: AI is toch niet die miraculeuze oplossing is die ons allemaal op pensioen stuurt
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Ivar de Niet van Influentials
Koen Denolf: Laat voelen dat je de opdracht wilt binnenhalen
[Column] Koen Denolf: Wat voor onbeschaamde pitchen sommige bedrijven uitschrijven
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle
Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.
Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet
Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling
KPN opent de lijn om te appen met Sint
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis