Tag Resultaten
Léon Wodtke: Pain is temporary, glory is forever
Deze keer is het Léon Wodtke, een jonge videograaf/fotograaf (www.leonwodtke.com). Wij werkten met Léon samen aan een project voor het Rode Kruis.
Ik ben meer van de aan-knop dan van de pauzeknop
Deze keer leren we de drijvende kracht achter Red Onion Creative Collective, Mireille, een beetje beter kennen.
Ik rookte nog weleens een jointje
In deze serie geven we een ‘taste of our excellence’ met 5 korte vragen. Deze keer: Tony Dočekal, een getalenteerde fotograaf
Een Swiffer Duster-spot vond ik hartverscheurend
In deze serie geven we een ‘taste of our excellence’ met 5 korte vragen. Deze keer: Tony Dočekal, een getalenteerde fotograaf
Mijn handicap is mijn enthousiasme
In deze serie geven we een taste of our excellence met vijf korte vragen. Deze keer: Jan-Willem Smits, freelance creative director.
Red Onion ontwikkelt campagne voor Rode Kruis
De campagne richt zich op de kracht van preventie bij extreem weer.
De woordgrap. Hét meest onderschatte wapen in ons vak!
In deze serie geven we een taste of our excellence met vijf korte vragen. Deze keer Dieuwer Bulthuis, Creative Director/Copywriter.
Met een goed idee heb je mij al voor de helft
In deze serie geven we een taste of our excellence met vijf korte vragen. Deze keer: Marco Kruk, eigenaar Studio Nori/Creative.
Soms zit er tussen het onkruid een goed idee
In deze serie geven we een taste of our excellence met vijf korte vragen. Deze keer: Jan-Willem Smits, freelance creative director.
Considerationlist SAN New Kids on the Block 2024 bekend
SAN heeft de Considerationlist van het SAN New Kids on the Block Accent 2024 samengesteld. 28 Kandidaten/bureaus voldoen aan de criteria.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis