Tag Resultaten
Mondelez investeert 40 miljoen in AI voor marketingefficiëntie
Snacksproducent Mondelez investeert meer dan 40 miljoen dollar in een AI-tool die de kosten voor reclameproductie met 30 tot 50 procent moet verlagen.
Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
Deepti Velury CEO Global Production bij Publicis Groupe
In deze rol gaat Velury leidinggeven aan de contentstudio’s, internationale productiehubs en AI-platforms van het bedrijf
Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding
Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.
Publicis Groupe neemt digitaal bureau Chain Reaction over
Daarmee breidt het zijn expertise uit op het gebied van performance marketing, content en experience design in de regio
Publicis: Meerderheid staat open voor inclusieve reclame
Publicis Groupe NL presenteert de tweede editie van het Brands, Pride & Advertising-onderzoek.
Tanya Leedekerken start bij Boomerang
Zij treedt toe tot het Executive Committee van Publicis Groupe Netherlands en rapporteert in haar rol aan Isabelle Dacz
Flemming in campagne met LiGA: Muziek verbindt jong en oud
We spraken met Maud Heemskerk en Lennard Freij over de totstandkoming, de uitdagingen en de bredere merkstrategie achter ChatDuets.
Publicis Groupe ontwikkelt ChatDuets voor LiGA en Flemming
Met ChatDuets kunnen families Flemming toevoegen aan hun groepsgesprek, een nummer meezingen en vervolgens een persoonlijk duet terugkrijgen
Eva Holtkamp krijgt leiding over Publicis Media
Ze volgt Marc Verschoor op, voormalig CEO Publicis Netherlands, die de organisatie verlaat.
Marc Verschoor CEO Serviceplan Group Netherlands
Marc Verschoor is per 1 september 2025 benoemd tot CEO en Managing Partner van de Serviceplan Group Netherlands. Hij neemt de functie over van de huidige CEO en Managing Partner Christiaan van Betuw die na 16 jaar de organisatie (tijdelijk) verlaat
Maynards Bassetts brengt utensils tot leven in OOH
Maynards Bassetts lanceert een editie van de campagne Set the Juice Loose, in samenwerking met creatief bureau VCCP
Publicis Groupe verhoogt verwachtingen na sterk eerste halfjaar
Publicis Groupe verhoogt verwachtingen na sterk eerste halfjaar. De omzet steeg met 10 procent, de autonome nettowinstgroei bedroeg 5,9 procent
ADsterdam verwelkomt duizend creatieven in Amsterdam
Het evenement werd georganiseerd door Publicis Groupe NL in samenwerking met ADCN en Soundsright.
Renault/Publicis genomineerd voor duurzaamheids Lion
Publicis Nederland is met de Renault-campagne Utrecht Energized genomineerd op de shortlist voor de categorie Sustainability Development Goal in de subcategorie Sustainable Cities & Communities
Publicis Groupe wint wereldwijde mediabureaupitch van Mars
Publicis Groupe neemt het wereldwijde mediabudget van Mars over van WPP. De overeenkomst, ter waarde van ongeveer 1,7 miljard dollar
Boost je Buurt-campagne in samenwerking met Publicis Groupe
Gemeente Amsterdam is gestart met de derde editie van Boost je Buurt, een campagne die lokale impactondernemers in de stad ondersteunt.
Kika Douglas en Karen Ballenden versterken LePub Amsterdam
LePub Amsterdam heeft twee functies binnen het bureau ingevuld. Kika Douglas is aangesteld als CCO en Karen Ballenden als General Manager
ADsterdam Creativity Festival maakt programma bekend
Het evenement vindt op 27 juni plaats bij LIEF in Sloterdijk Amsterdam en wordt georganiseerd door Publicis Groupe
LU en Tim Senders starten videoserie over student en welzijn
Tijdens de Week van de Mentale Gezondheid zetten Tim Senders en koekjesmerk LU zich in voor het welzijn van studenten. In een videoserie op social media
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis