Tag Resultaten
Songtradr brengt muziekbedrijven samen onder MassiveMusic
Met deze bundeling ontstaat één geïntegreerd aanbod voor merken, bureaus en platforms die muziek strategisch willen inzetten.
MassiveMusic ontwikkelt nieuwe wereldwijde sound van Nutella
MassiveMusic, onderdeel van Songtradr, kondigt de samenwerking aan met Nutella, voor de creatie van The Sound of Nutella.
MassiveMusic en LePub werken samen voor Desperados
Desperados kondigt de lancering aan van een wereldwijde campagne: The Beer with Latin Vibe.
Tickets for Good lanceert in Nederland met steun van Robbie Williams en Hans Brouwer
Tickets for Good, een social-profitorganisatie die zorgmedewerkers voordelig toegang biedt tot sport- en muziekevenementen, theaters en musea, is gelanceerd in Nederland.
Charlotte Grotenhuis benoemt tot Partnership Director bij MassiveMusic
MassiveMusic heeft Charlotte Grotenhuis aangesteld als Partnership Director in Amsterdam. Ze volgt Sacha Stoffers op
[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website
N=5 ontwikkelt SIRE campagne: Vind je lichtpuntje en durf te hopen
Met de campagne willen ze Nederlanders aanmoedigen om te ontdekken wat hen hoop geeft
Kruidvat maakt Lies The Movie
Kruidvat heeft een zomerfilm gemaakt met Lies van drie en een halve minuut. Betrokken bureaus zijn DDB Amsterdam, Eigen Fabrikaat, MassiveMusic, Earforce en GroupM
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
Alfred is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis