Tag Resultaten
Songtradr brengt muziekbedrijven samen onder MassiveMusic
Met deze bundeling ontstaat één geïntegreerd aanbod voor merken, bureaus en platforms die muziek strategisch willen inzetten.
MassiveMusic ontwikkelt nieuwe wereldwijde sound van Nutella
MassiveMusic, onderdeel van Songtradr, kondigt de samenwerking aan met Nutella, voor de creatie van The Sound of Nutella.
MassiveMusic en LePub werken samen voor Desperados
Desperados kondigt de lancering aan van een wereldwijde campagne: The Beer with Latin Vibe.
Tickets for Good lanceert in Nederland met steun van Robbie Williams en Hans Brouwer
Tickets for Good, een social-profitorganisatie die zorgmedewerkers voordelig toegang biedt tot sport- en muziekevenementen, theaters en musea, is gelanceerd in Nederland.
Charlotte Grotenhuis benoemt tot Partnership Director bij MassiveMusic
MassiveMusic heeft Charlotte Grotenhuis aangesteld als Partnership Director in Amsterdam. Ze volgt Sacha Stoffers op
[Marketing Report Cannes 2024] Cece Wyldeck (MassiveMusic): We are a creative agency, not just a music service company
New Business Radio will be broadcasting for a week from Cannes Lions - the largest advertising festival on earth. Every day, we will welcome leading guests from the world of media and marketing communications. The broadcasts can be listened to live daily and are available as a podcast on the Marketing Report website
N=5 ontwikkelt SIRE campagne: Vind je lichtpuntje en durf te hopen
Met de campagne willen ze Nederlanders aanmoedigen om te ontdekken wat hen hoop geeft
Kruidvat maakt Lies The Movie
Kruidvat heeft een zomerfilm gemaakt met Lies van drie en een halve minuut. Betrokken bureaus zijn DDB Amsterdam, Eigen Fabrikaat, MassiveMusic, Earforce en GroupM
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026
LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.
Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
Stedin zet energietransitie centraal in employer branding
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis