Tag Resultaten
[Dutch PR Awards 2024] Free Heri Heri for All 2023
Op 1 juli 2023 vond voor het 21ste jaar de Nationale Herdenking en Viering van de afschaffing van de trans-Atlantische slavernij plaats
[Dutch PR Awards 2024] Dutch Design Week 2023 (Dutch Design Foundation)
Dutch Design Foundation is optimistisch en gelooft in het probleemoplossende vermogen van ontwerpers om de wereld een betere plek te maken. Dutch Design Foundation biedt ontwerpers daarom kansen, ondersteuning, publiciteit en een platform
[Dutch PR Awards 2024] Mèlanie Bosveld: Bij Kult&Ace draait alles om vernieuwing in marketing
[Dutch PR Awards 2024] Mèlanie Bosveld: Bij Kult&Ace draait alles om vernieuwing in marketing
[The List] Kult&Ace
We are experts in youth & culture, where diversity and inclusivity are self-evident. Our mission is to make and keep brands relevant, future-proof and connected in this fast-paced world
Kult&Ace introduceert website en Gen Z kennisspel Kulture Seconds
Dit interactieve kennisspel is ontworpen om andere generaties en bedrijven te stimuleren Gen Z beter te begrijpen
[Interview] Mèlanie Bosveld: Kult&Ace houdt merken relevant met expertise in Gen Next en DE&I
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis