Tag Resultaten
Hypersolid opent hub op Media Park Hilversum
Vanuit deze locatie ondersteunt het bedrijf consumentenmerken en mediapartijen bij het opzetten en opschalen van mediaproductie en -distributie.
Ivar Allema Managing Director code d’azur
Ivar Allema is per 1 april benoemd tot Managing Director van code d’azur, het Amsterdamse kantoor van global brand experience company Hypersolid.
Triple wint aanbesteding bouw collectieportal Beeld & Geluid
Het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid (Beeld & Geluid) bouwt aan een portal, waarop grote delen van de collectie van de publieke omroep online toegankelijk zullen worden voor het Nederlandse publiek.
Hypersolid nieuwe naam voor Triple, code d’azur, Wonderland en Connect2Crowd, Schalk Stalman CEO
Triple, code d’azur, Wonderland en Connect2Crowd gaan samen verder als Hypersolid, een wereldwijd technologie- en brand experience bedrijf voor future proof business transformaties
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis