Tag Resultaten
The Family ontwikkelt donatiecampagne WOMEN Inc. tegen menstruatiearmoede
In Nederland wordt maandelijks één op de acht mensen geconfronteerd met menstruatiearmoede. Daarom start WOMEN Inc. een donatiecampagne om dit probleem aan te pakken.
The Family Amsterdam en WOMEN Inc. doorbreken menstruatietaboe met campagne
Hoewel de helft van de bevolking menstrueert, heerst er nog steeds een taboe op. Zo voelt bijna de helft van de vrouwen zich vies als ze menstrueren, schaamt 9 van de 10 vrouwen zich als ze doorlekken en vindt een groot deel van de mannen en jongens dat menstruatie een privézaak voor meiden en vrouwen is. Om het taboe te doorbreken, geeft WOMEN Inc. een nieuwe draai aan de klassieker Bloed, Zweet en Tranen. De campagne komt uit de koker van The Family Amsterdam.
The Family Amsterdam en TUI introduceren Meals Against Jet Lag
Omdat een jetlag het begin van een vakantie aardig kan verstoren, heeft TUI samen met voedingskundige Elly Kaldenberg Meals against Jet Lag ontwikkeld
The Family Amsterdam maakt vervolg op buurtzame campagne voor RegioBank
In de campagne wordt het begrip buurtzaam laten zien aan de hand van het principe wie goed doet, goed ontmoet.
The Family Amsterdam maakt eerste merkcampagne van Van Wijngaarden's Zaanse Mayonaise
Van Wijngaardens Zaanse Mayonaise lanceert haar eerste merkcampagne. Hiervoor klopte het familiebedrijf aan bij The Family Amsterdam.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis