Tag Resultaten

Eigen Fabrikaat wordt DDB Retail

28-02-2024 | 11:44:00
In de praktijk waren we al één voor klanten als Kruidvat en Veilig Verkeer Nederland. Daar geven we in- en extern nu nog meer duidelijkheid over

Dit zijn de kerstcampagnes van 2023

12-12-2023 | 16:07:00
Van vrolijke boodschappen tot subtiele discussies, deze campagnes belichten diverse thema's die passen bij de kerstperiode

DDB Unlimited, Eigen Fabrikaat en MassiveMusic ontwikkelen kerstcampagne Kruidvat

11-12-2023 | 15:23:00
Hierin roept de voordeeldrogist op om zoveel mogelijk geld op te halen voor mensen die in Nederland in armoede leven

NS Retail kiest Eigen Fabrikaat voor retailcommunicatie

08-11-2023 | 10:54:40
NS Retail brengt alle retailcommunicatie voor de merken KIOSK, Julia’s en de StationsHuiskamer onder bij Eigen Fabrikaat

Eigen Fabrikaat en DDB Amsterdam winnen pitch Veilig Verkeer Nederland

25-10-2023 | 11:15:00
De eerste campagne moet 50-plussers helpen om veilig te blijven fietsen, ondanks alle veranderingen

DDB Amsterdam en Eigen Fabrikaat ontwikkelen Kruidvat opstart-campagne

18-08-2023 | 13:06:00
DDB Amsterdam en Eigen Fabricaat hebben voor Kruidvat een opstart campagne ontwikkeld die vanaf 21 augustus 2023 tot en met 10 september te zien zal zijn via tv, online en in de Kruidvat-winkels.  Ook via social media zal de campagne via snippits worden gevoed

Kruidvat maakt Lies The Movie

29-07-2023 | 15:49:00
Kruidvat heeft een zomerfilm gemaakt met Lies van drie en een halve minuut. Betrokken bureaus zijn DDB Amsterdam, Eigen Fabrikaat, MassiveMusic, Earforce en GroupM


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.