Tag Resultaten
Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.
Draft Digital implementeert Brand Standards in DV360
De pilot leverde opvallende resultaten op: een 30 procent lagere CPA, 2 procent hogere viewability en een halvering van de cost per lead.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei
Dovida kiest Draft Digital als strategisch marketingpartner
Dovida, aanbieder van persoonsgerichte thuiszorg, gaat samenwerken met marketingbureau Draft Digital om de merknaam in de Nederlandse markt te positioneren
Draft Digital ondersteunt Overstappen.nl bij digitale strategie
Draft Digital gaat Overstappen.nl begeleiden bij het optimaliseren van digitale prestaties, met als doel groei en versterking van het marktaandeel.
Cannes 2025: Lars Postmus over Draft Digital
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Draft Digital lanceert Whatsapp-community rond Cannes Lions
De pilot richt zich op professionals uit de creatieve, media- en datasector die zich willen verbinden tijdens het festival in juni.
Eerste BeReal-advertentiecampagne door Draft Digital
Happy Italy in samenwerking met WebAds en Draft Digital heeft als eerste Nederlandse merk een advertentiecampagne gelanceerd op BeReal.
Otrium lanceert campagne rond iconische O
Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.
Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne
Loetje lanceert een merkcampagne onder het motto Gewoon lekker vertrouwd. Sinds 1977. De campagne benadrukt het karakter en de sfeer van het restaurantmerk
Draft Digital gaat aan de slag voor BridgeFund
BridgeFund heeft na een pitchtraject gekozen voor Draft Digital als partner voor programmatic advertising.
Kees de Boekhouder kiest voor Draft Digital
Online marektingbureau Draft Digital en Kees de Boekhouder, de boekhouder voor zzp’ers, starten een samenwerking gericht op het optimaliseren van betaalde online marketingkanalen.
Draft Digital ingezet voor omnichannel-strategie Met Mega
Draft Digital en Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… gaan samenwerken om de omnichannel performance van Mega te optimaliseren.
Lot of Happiness maakt met Higuita en Draft Digital de campagne win-win loterij
Goede doelenloterij Lot of Happiness lanceert de merkcampagne de win-win loterij. Creatief bureau Higuita ontwikkelde de campagne. Eerder werd al de visuele identiteit van de loterij onder handen genomen door branding agency Today. Mediabureau Draft Digital werkte de mediastrategie uit en is verantwoordelijk voor de executie van de campagne op zowel offline als online kanalen.
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Digital Marketing Consultant
Draft Digital is per direct op zoek naar Digital Marketing Consultant
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Search Consultant
Draft Digital is per direct op zoek naar Search Consultant
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Traineeship Digital Marketing
Draft Digital is per direct op zoek naar Traineeship Digital Marketing
[Vacatures] Draft Digital zoekt een SEO Consultant
Draft Digital is per direct op zoek naar SEO Consultant
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Werkstudent Content Marketeer
Draft Digital is per direct op zoek naar Werkstudent Content Marketeer
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Strategy & Client Consultant
Draft Digital is per direct op zoek naar Strategy & Client Consultant
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis