Tag Resultaten
Dovida kiest Draft Digital als strategisch marketingpartner
Dovida, aanbieder van persoonsgerichte thuiszorg, gaat samenwerken met marketingbureau Draft Digital om de merknaam in de Nederlandse markt te positioneren
Draft Digital ondersteunt Overstappen.nl bij digitale strategie
Draft Digital gaat Overstappen.nl begeleiden bij het optimaliseren van digitale prestaties, met als doel groei en versterking van het marktaandeel.
Cannes 2025: Lars Postmus over Draft Digital
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie.
Draft Digital lanceert Whatsapp-community rond Cannes Lions
De pilot richt zich op professionals uit de creatieve, media- en datasector die zich willen verbinden tijdens het festival in juni.
Eerste BeReal-advertentiecampagne door Draft Digital
Happy Italy in samenwerking met WebAds en Draft Digital heeft als eerste Nederlandse merk een advertentiecampagne gelanceerd op BeReal.
Otrium lanceert campagne rond iconische O
Online fashionplatform Otrium heeft een merkcampagne gelanceerd. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Born05, Talpa, Draft Digital en Abovo Media.
Loetje brengt vertrouwde sfeer tot leven in campagne
Loetje lanceert een merkcampagne onder het motto Gewoon lekker vertrouwd. Sinds 1977. De campagne benadrukt het karakter en de sfeer van het restaurantmerk
Draft Digital gaat aan de slag voor BridgeFund
BridgeFund heeft na een pitchtraject gekozen voor Draft Digital als partner voor programmatic advertising.
Kees de Boekhouder kiest voor Draft Digital
Online marektingbureau Draft Digital en Kees de Boekhouder, de boekhouder voor zzp’ers, starten een samenwerking gericht op het optimaliseren van betaalde online marketingkanalen.
Draft Digital ingezet voor omnichannel-strategie Met Mega
Draft Digital en Mega Badkamers, Keukens, Tegels en meer… gaan samenwerken om de omnichannel performance van Mega te optimaliseren.
Lot of Happiness maakt met Higuita en Draft Digital de campagne win-win loterij
Goede doelenloterij Lot of Happiness lanceert de merkcampagne de win-win loterij. Creatief bureau Higuita ontwikkelde de campagne. Eerder werd al de visuele identiteit van de loterij onder handen genomen door branding agency Today. Mediabureau Draft Digital werkte de mediastrategie uit en is verantwoordelijk voor de executie van de campagne op zowel offline als online kanalen.
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Digital Marketing Consultant
Draft Digital is per direct op zoek naar Digital Marketing Consultant
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Search Consultant
Draft Digital is per direct op zoek naar Search Consultant
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Traineeship Digital Marketing
Draft Digital is per direct op zoek naar Traineeship Digital Marketing
[Vacatures] Draft Digital zoekt een SEO Consultant
Draft Digital is per direct op zoek naar SEO Consultant
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Werkstudent Content Marketeer
Draft Digital is per direct op zoek naar Werkstudent Content Marketeer
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Strategy & Client Consultant
Draft Digital is per direct op zoek naar Strategy & Client Consultant
[Vacatures] Draft Digital zoekt een Marketing Stage
Draft Digital is per direct op zoek naar Marketing Stage
Goldspoon kiest Draft Digital voor marketingstrategie
Goldspoon start samenwerking met Draft Digital voor branding en retail mediacampagnes.
FarmCamps en Draft Digital kondigen strategische samenwerking aan
De samenwerking richt zich op het verhogen van de online performance van FarmCamps en het verder uitbouwen van de digitale marketingstrategie.
Draft Digital en Restaurant Company Europe starten strategische samenwerking
Draft Digital draagt zorg voor de volledige doorvertaling van de marketingstrategie naar de dagelijkse uitvoering over alle mediakanalen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Creatieve Designer
Mediahuis is per direct op zoek naar een Junior Creatieve Designer - Amsterdam
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis