Tag Resultaten
[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.
[Vacatures] Springbok zoekt een Lead SEO & GEO
Springbok is per direct op zoek naar Lead SEO & GEO - Den Bosch
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Marketing Analytics Consultant
Springbok is per direct op zoek naar Junior Marketing Analytics Consultant - Den Bosch
Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt
Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.
Darre van Dijk meest invloedrijk in reclamebureauwereld
Voor het vierde jaar achter elkaar staat Darre van Dijk van TBWA\Neboko op nummer 1. Hij voelt de hete adem van TBWA\Neboko CEO Rik Ledder in zijn nek
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.
Publicis Groupe viert 100 jaar met AI-film over veerkracht
Onder leiding van Publicis Conseil vertelt de productie A Lion Never Gives Up het verhaal van een eeuw vol transformatie, vastberadenheid en heruitvinding, van de oprichting in Montmartre tot de opkomst van kunstmatige intelligentie.
Charlotte Koeleman spreekt op Paris Creator Week over waarde van UGC
Tijdens de komende Paris Creator Week (PCW) is het bureau Influentials aanwezig met een eigen sessie over user-generated content (UGC).
Alfred breidt team uit met vijf collega’s
Met deze uitbreiding wil het bureau meer capaciteit en diversiteit toevoegen om de groei en nieuwe opdrachten in de komende periode te ondersteunen
Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor de Pijp
De BIZ’en van het gebied wilden die diversiteit zichtbaar maken in een outdoor campagne die de veelzijdigheid van de wijk benadrukt.
Giesbers ontwikkelt kerstservice BoodschAPPEN
Boodschappen.nl introduceert tijdens de kerstdagen een WhatsApp-service waarmee consumenten direct hulp krijgen bij kookproblemen.
Here lanceert positionering SharePeople: De Gezondernemers
Een beweging van zelfstandigen die samen gezond ondernemen en anders denken over succes. Niet enkel in termen van omzet, groei of klanten
The Family zet muziek en humor in tegen vapen
Centraal staat The Organs, een fictieve band bestaande uit de longen, het hart en de hersenen: de organen die worden getroffen door vapen.
Xumi Heijn: Satire werkt omdat het schuurt én verrast
Wat maakt satire zo’n krachtig middel in communicatie? Waarom blijft een Speld-grap beter hangen dan het gemiddelde nieuwsbericht?
Lukas van de Ven: De stem van Mulisch als statement
Marketing Report sprak met Janneke Bakker, relatiemanager bij Passend Lezen, en Lukas van de Ven, Executive Creative Director bij The Family
Hotel L’Amour wint pitch Gamma
Hotel L’Amour heeft de eerder uitgezette pitch van Gamma gewonnen. Daarmee neemt Gamma afscheid van het WPP-bureau VML waarmee het de afgelopen jaren samenwerkte
Dawn distantieert zich van oprichter David Snellenberg en Stem voor Stabiliteit
Dawn heeft officieel afstand genomen van David Snellenberg en Stem voor Stabiliteit bij monde van Strategy Partner en Managing Partner Jurian van der Hoeven
Dentsu Creative Amsterdam lanceert DC PR
Met de lancering speelt het bureau in op een groeiende behoefte in de markt, waar merken niet alleen gezien, maar ook vertrouwd willen worden.
Wieden+Kennedy creëert feestcampagne voor Zalando
De campagne bouwt voort op het thema What Do I Wear? en laat zien hoe de online modebestemming klanten inspireert om met zelfvertrouwen en creativiteit de feestdagen in te gaan.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.
Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.
Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.
RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis