Tag Resultaten
[The List] NOISE
Wij zijn NOISE. Een creatief bureau met gedragsstrategie als superkracht.
[The List] MOOI the agency
MOOI the agency is een full-service communicatiebureau gespecialiseerd in mode, beauty en lifestyle.
Zandbeek wint drie European Excellence Awards
De samenwerking werd onderscheiden met de case De 100 uur van Hooipolder in de categorieën Live & Brand Events, Government Agencies & Parties en Western Europe.
David Oudejans: Privacy-eisen halen Google Tag Manager in
Mag je Google Tag Manager (GTM) nog wel gebruiken zonder in strijd te handelen met de AVG?
135 Rotterdamse studenten starten creatieve challenge voor ING Wonen met FCB Amsterdam
Hogeschool Rotterdam en FCB Amsterdam starten een challenge met 135 studenten van de opleiding Commerciële Economie tien weken lang werken aan het woonvraagstuk
Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
PLUS introduceert kerstcampagne rond lokaal ondernemerschap
De commercial, ontwikkeld door INDIE Amsterdam, sluit aan op de merkpositionering We doen met je mee
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
Lidl met Nederlandse versie internationale kerstcampagne
Lidl Nederland is gestart met de Nederlandse versie van de door Serviceplan Group UK ontwikkelde internationale kerstcampagne Elke dag de moeite waard
Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat
Kruidvat lanceert een door Suit Rouge (een label van Hotel L’Amour) ontwikkelde kerstcampagne waarin de kracht van liefde en verbondenheid centraal staan
[Marketing Week] Bob Koigi: Ad-bestedingen schieten door 1 biljoen dollar
Merken die investeren in resultaat, bewust innoveren en ontwerpen vóór het algoritme kunnen cultuur, aandacht en media omzetten in duurzaam voordeel.
[Vacatures] Springbok zoekt een Lead SEO & GEO
Springbok is per direct op zoek naar Lead SEO & GEO - Den Bosch
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Marketing Analytics Consultant
Springbok is per direct op zoek naar Junior Marketing Analytics Consultant - Den Bosch
Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt
Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.
Darre van Dijk meest invloedrijk in reclamebureauwereld
Voor het vierde jaar achter elkaar staat Darre van Dijk van TBWA\Neboko op nummer 1. Hij voelt de hete adem van TBWA\Neboko CEO Rik Ledder in zijn nek
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
JOE pakt kerststress aan met ludieke themadiners
Uit onderzoek van radiozender JOE komt naar voren dat 1 op de 5 luisteraars stress ervaart over de planning van de feestdagen
DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne
DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen
Hotel L’Amour ontwikkelt kerstcommercial HEMA
Hotel L’Amour heeft de kerstcommercial voor HEMA ontwikkeld met als thema Het mooiste dat je kunt geven is liefde, met als centrale boodschap iets doen voor een ander
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis