Tag Resultaten
Fightclub doet activatie met Marketing250
Fightclub en Dutchfame hebben tijdens het M100 Event, dat op 3 december plaatsvond in theater PHIL Haarlem, een fan shop gebouwd.
Monks Nederland slankt af bij introductie AI-visie
Monks Nederland heeft de afgelopen periode een proces doorgemaakt waarbij het zal afslanken. Het bedrijf bevestigt aan Marketing Report dat het intern een andere visie heeft gepresenteerd die inspeelt op met name AI-ontwikkelingen
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Havas Play deelt visie in whitepaper over merken in content
In dit document beschrijft het bureau hoe merken kunnen deelnemen aan entertainment en culturele momenten zonder het verhaal te verstoren
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
Fightclub start Growth & AI Survey voor 2026
De benchmark geeft inzicht in verschillen tussen koplopers en achterblijvers en laat zien waar kansen en knelpunten liggen.
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Havas PLAY ANZ start betaalde creatieve stage
Stagiairs werken drie dagen per week aan campagnes voor bestaande klanten en doen ervaring op in contentcreatie en community building
GoSpooky ontwikkelt social kerstserie de Etos Cadeaubus
Etos start deze feestdagen met de Etos Cadeaubus, een vierdelige social kerstserie die te zien is op Instagram en TikTok.
Bronzen Euro Effie maakt Joe Public Belgium’s Most Effective Agency
Joe Public heeft een Bronzen Euro Effie gewonnen voor de Stream Big-campagne van VTM GO in de Best of Europe-categorie.
[Vacatures] Springbok zoekt een SEA Consultant
Springbok is per direct op zoek naar een SEA Consultant - Den Bosch
[Vacatures] Springbok zoekt een CRM Consultant
Springbok is per direct op zoek naar een CRM Consultant - Den Bosch
McDonald's trekt AI-kerstcommercial terug
McDonald's heeft de door TBWA\NEBOKO ontwikkelde kerstcommercial It’s the most terrible time of the year teruggetrokken
HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd
Ate van der Meer: Bezieling is terug, het kan niet anders
Identiteit, waarde en creativiteit zijn opnieuw leidend in een sector die jarenlang verslaafd was aan performance. Dat is geen nostalgie. Dat is overleven.
Eric Welles: Laten we creativiteit zaaien, geen paniek
In de marketingbranche lijken onrust en doemscenario’s nooit ver weg. AI dat banen overneemt, bureaus die verdwijnen, creativiteit die onder druk staat.
[Vacatures] Megawatt zoekt een Content Creator
Megawatt is per direct op zoek naar Content Creator
TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR.
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel
Daymakers wordt onderdeel van ITA Group
ITA Group heeft het Utrechtse experiencebureau Daymakers overgenomen. Daymakers ontstond uit de fusie van FX Agency en D&B Eventmarketing
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis