Tag Resultaten

Michel van Velde: AI search is een slordige journalist

25-11-2025 | 13:32:00
AI-gestuurde zoekmachines veranderen het informatielandschap sneller dan veel organisaties beseffen.

Michel van Velde: Zichtbaarheid bepaalt wie er wint

17-11-2025 | 09:52:00
Hij waarschuwt voor verouderde structuren en pleit voor een radicale herziening van hoe merken werken, zichtbaar zijn en communiceren in het AI-tijdperk.

[Vacatures] Craftmore zoekt een Sr. Front-End Developer

12-11-2025 | 08:39:00
Craftmore is per direct op zoek naar Sr. Front-End Developer · Utrecht

Michel van Velde: Van functioneel platform naar betrouwbaar Europees reismerk

31-10-2025 | 10:05:00
Hoewel de website technisch goed functioneerde, ontbrak er iets essentieels: een merkgevoel dat vertrouwen uitstraalt en de gebruikservaring versterkt

Michel van Velde: De stembus is een strijd tussen merken

24-10-2025 | 10:00:10
In de wervelwind van debatten over partijprogramma's, van wonen tot migratie en zorg, is het makkelijk om te verdwalen in de plannen, de beloftes, de data.

Michel van Velde: AI-agent bepaalt jouw merkkeuze

22-09-2025 | 09:53:00
Volgens Michel van Velde gaan AI-agents een centrale rol spelen in het koopproces

Michel van Velde: De dood van klassieke zoekresultaten

11-09-2025 | 10:04:44
Google komt steeds dichter bij het vervangen van zijn iconische zoekpagina door de AI-modus vergelijkbaar met ChatGPT.

Craftmore ontwikkelt website voor Spark Productions

25-08-2025 | 09:39:33
De site is gebouwd in Webflow op basis van een ontwerp van Angelique Janssen en ondersteunt de internationale groei van Spark richting Parijs.

Michel van Velde: AI-agents zijn de nieuwe target audience

31-07-2025 | 10:11:00
Volgens recente cijfers wordt meer dan 45 procent van de online aankoopbeslissingen inmiddels al beïnvloed door AI

Michel van Velde: AI verandert alles voor merken bij Craftmore

17-07-2025 | 11:48:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de grote veranderingen in de bureauwereld en de impact van AI op merken

Anouk Sintniklaas & Stijn Bergmans over Follo

17-07-2025 | 11:42:00
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de groeiende rol van AI Search

Craftmore ontwikkelt B2B-campagne outdoormerk Marmot

22-05-2025 | 13:58:52
De campagne, gericht op de Europese markt, benadrukt hoe regen juist uitnodigt tot buitenactiviteiten.

Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Azra Luxury Skincare

20-05-2025 | 10:32:00
Strategiebureau Ablestar is door Azra Luxury Skincare geselecteerd voor het ontwikkelen van de internationale merkstrategie en positionering.

Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken

15-04-2025 | 15:20:33
We spreken Danielle Guirguis en Esther Smitover over de kracht van samenwerken

Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten

15-04-2025 | 12:09:00
We spreken Joost van Gorsel over waarde-gedreven creativiteit, trots zijn op je merk en AI als katalysator voor innovatie.

Craftmore bouwt luxe online brand experience voor Taylor

15-04-2025 | 10:34:00
Craftmore heeft de website van Taylor Travel Management Group vernieuwd. De digitale transformatie moet bijdragen aan de groeiplannen van het luxemerk

Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders

11-04-2025 | 09:39:00
We spreken hem over de lancering van strategiebureau Ablestar, de keuze voor een gespecialiseerde bureaustructuur

Craftmore ontwikkelt Europese B2B-campagne voor Marmot

10-04-2025 | 10:51:00
Craftmore is door Marmot ingeschakeld voor de ontwikkeling van een Europese B2B-campagne rond de Precip-jassenlijn.

Jordy van Raaij Technology Director Craftmore

01-04-2025 | 15:20:52
Hij maakt de overstap van iO digital, waar hij actief was in technologische strategie en innovatie.

Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Miron Glass

01-04-2025 | 14:34:56
Miron Glass heeft strategiebureau Ablestar aangesteld voor de ontwikkeling van de internationale merkstrategie en positionering.

[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?

24-03-2025 | 19:59:00
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.