Tag Resultaten
Craftmore ontwikkelt B2B-campagne outdoormerk Marmot
De campagne, gericht op de Europese markt, benadrukt hoe regen juist uitnodigt tot buitenactiviteiten.
Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Azra Luxury Skincare
Strategiebureau Ablestar is door Azra Luxury Skincare geselecteerd voor het ontwikkelen van de internationale merkstrategie en positionering.
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
We spreken Danielle Guirguis en Esther Smitover over de kracht van samenwerken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
We spreken Joost van Gorsel over waarde-gedreven creativiteit, trots zijn op je merk en AI als katalysator voor innovatie.
Craftmore bouwt luxe online brand experience voor Taylor
Craftmore heeft de website van Taylor Travel Management Group vernieuwd. De digitale transformatie moet bijdragen aan de groeiplannen van het luxemerk
Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
We spreken hem over de lancering van strategiebureau Ablestar, de keuze voor een gespecialiseerde bureaustructuur
Craftmore ontwikkelt Europese B2B-campagne voor Marmot
Craftmore is door Marmot ingeschakeld voor de ontwikkeling van een Europese B2B-campagne rond de Precip-jassenlijn.
Jordy van Raaij Technology Director Craftmore
Hij maakt de overstap van iO digital, waar hij actief was in technologische strategie en innovatie.
Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Miron Glass
Miron Glass heeft strategiebureau Ablestar aangesteld voor de ontwikkeling van de internationale merkstrategie en positionering.
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?
[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg
Yune | Joe Public | DEPT | SuperRebel | Craftmore | Born05
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van interessante LinkedIn posts van afgelopen week.
Van Velde en Derksen lanceren Ablestar
Ablestar richt zich op duurzame groei met expertise in merkstrategie, digitale transformatie, marketing, AI, innovatie en design thinking.
[Vacatures] Craftmore zoekt een Front-End developer
Craftmore is per direct op zoek naar Front-End developer
Michel van Velde [Craftmore] toegetreden tot Raad van Toezicht Utrecht Marketing
Michel van Velde is per 1 januari toegetreden tot de Raad van Toezicht van Utrecht Marketing. Met zijn komst is de wisseling van de wacht binnen de RvT, die voorjaar 2024 werd ingezet voor nu voltooid.
Craftmore verhuist naar locatie in het hart van Utrecht
Creative digital agency Craftmore is verhuisd naar een nieuwe locatie aan de Weerdsingel Westzijde 8c in het centrum van Utrecht.
Craftmore lanceert 24toll: platform voor automatische tolbetaling A24
Met de opening van de A24 Blankenburg Tunnel – een verbinding tussen Rotterdam en het havengebied – introduceert Nederland automatisch tol betalen.
[Column] Michel van Velde: Waarom een standaard e-commerce-template je merk schade toebrengt
Als je op zoek bent naar kleding of een fiets kom je op een e-commerce-pagina waar het assortiment met een witte achtergrond wordt gepresenteerd.
[Forum] Jumbo vergelijkt in TV commercials hun prijzen met die van Albert Heijn. Goed idee?
Jumbo en Albert Heijn horen tot de grootste advefteerders van Nederland. Jumbo stond in 2023 op nummer 7 met 80 miljoen aan bruto reclamebestedingen, Albert Heijn was met 140 miljoen euro de nummer 1 (cijfers Nielsen).
Jumbo laat de afgelopen tijd in de televisiecommercials zien hoeveel een product kost bij Albert Heijn en hoeveel bij Jumbo (spoiler alert: bij Jumbo goedkoper).
[Column] Michel van Velde: De kracht van branding - Holland vs The Netherlands in Parijs
Hoewel Holland en The Netherlands vaak door zowel Nederlanders als buitenlanders door elkaar worden gebruikt, betekenen ze niet precies hetzelfde.
Taylor Travel Management Group kiest Craftmore voor vernieuwing van merk- en digitale identiteit
Creative digital agency Craftmore heeft de opdracht gekregen om de strategie door te vertalen naar een vernieuwde merk- en digitale identiteit.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis