Tag Resultaten
Michel van Velde: AI search is een slordige journalist
AI-gestuurde zoekmachines veranderen het informatielandschap sneller dan veel organisaties beseffen.
Michel van Velde: Zichtbaarheid bepaalt wie er wint
Hij waarschuwt voor verouderde structuren en pleit voor een radicale herziening van hoe merken werken, zichtbaar zijn en communiceren in het AI-tijdperk.
[Vacatures] Craftmore zoekt een Sr. Front-End Developer
Craftmore is per direct op zoek naar Sr. Front-End Developer · Utrecht
Michel van Velde: Van functioneel platform naar betrouwbaar Europees reismerk
Hoewel de website technisch goed functioneerde, ontbrak er iets essentieels: een merkgevoel dat vertrouwen uitstraalt en de gebruikservaring versterkt
Michel van Velde: De stembus is een strijd tussen merken
In de wervelwind van debatten over partijprogramma's, van wonen tot migratie en zorg, is het makkelijk om te verdwalen in de plannen, de beloftes, de data.
Michel van Velde: AI-agent bepaalt jouw merkkeuze
Volgens Michel van Velde gaan AI-agents een centrale rol spelen in het koopproces
Michel van Velde: De dood van klassieke zoekresultaten
Google komt steeds dichter bij het vervangen van zijn iconische zoekpagina door de AI-modus vergelijkbaar met ChatGPT.
Craftmore ontwikkelt website voor Spark Productions
De site is gebouwd in Webflow op basis van een ontwerp van Angelique Janssen en ondersteunt de internationale groei van Spark richting Parijs.
Michel van Velde: AI-agents zijn de nieuwe target audience
Volgens recente cijfers wordt meer dan 45 procent van de online aankoopbeslissingen inmiddels al beïnvloed door AI
Michel van Velde: AI verandert alles voor merken bij Craftmore
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over de grote veranderingen in de bureauwereld en de impact van AI op merken
Anouk Sintniklaas & Stijn Bergmans over Follo
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hen over de groeiende rol van AI Search
Craftmore ontwikkelt B2B-campagne outdoormerk Marmot
De campagne, gericht op de Europese markt, benadrukt hoe regen juist uitnodigt tot buitenactiviteiten.
Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Azra Luxury Skincare
Strategiebureau Ablestar is door Azra Luxury Skincare geselecteerd voor het ontwikkelen van de internationale merkstrategie en positionering.
Danielle Guirguis (Smarthouse) & Esther Smit (Remake Society) over impact maken
We spreken Danielle Guirguis en Esther Smitover over de kracht van samenwerken
Joost van Gorsel (0to9): Een merk moet kloppen van binnen én buiten
We spreken Joost van Gorsel over waarde-gedreven creativiteit, trots zijn op je merk en AI als katalysator voor innovatie.
Craftmore bouwt luxe online brand experience voor Taylor
Craftmore heeft de website van Taylor Travel Management Group vernieuwd. De digitale transformatie moet bijdragen aan de groeiplannen van het luxemerk
Michel van Velde (Craftmore): Door onze aanpak zijn we flexibel en kunnen we echt bouwen aan iets bijzonders
We spreken hem over de lancering van strategiebureau Ablestar, de keuze voor een gespecialiseerde bureaustructuur
Craftmore ontwikkelt Europese B2B-campagne voor Marmot
Craftmore is door Marmot ingeschakeld voor de ontwikkeling van een Europese B2B-campagne rond de Precip-jassenlijn.
Jordy van Raaij Technology Director Craftmore
Hij maakt de overstap van iO digital, waar hij actief was in technologische strategie en innovatie.
Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Miron Glass
Miron Glass heeft strategiebureau Ablestar aangesteld voor de ontwikkeling van de internationale merkstrategie en positionering.
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis