Tag Resultaten
Ivar Allema Managing Director code d’azur
Ivar Allema is per 1 april benoemd tot Managing Director van code d’azur, het Amsterdamse kantoor van global brand experience company Hypersolid.
Rianne Meijerman benoemd tot Chief Commercial Officer van Triple en code d'azur groep
In deze gecreëerde rol zal Rianne Meijerman de commerciële strategie van de groep leiden over de kernservices: Brand, Experience, Data en Technology
[Column] Bas Vlugt: Adnight 2023 Report!
Toffe bende bij ADNIGHT 2023. Marketing Report stortte zich met overgave en wist acht bureaus te bezoeken. Eerste stop was de Houthavens, rammetje vol creatieve bedrijven en dito mensen
Partnership achter merkoperatie Odido
Zonder twijfel een van de grootste merkoperaties die de laatste jaren in ons land plaatsvond. Dat gebeurde in het geheim. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Wonderland sluit aan bij formatie van Triple en code d'azur
Bureaus bundelen krachten wereldwijd in Brand Identity Design
Daniel Sytsma Executive Creative Director code d’azur; Madelon Uljee weg
Code d’azur, internationaal creatief bureau, heeft Daniel Sytsma aangetrokken als Executive Creative Director
[MarketingReport Radio] Kim Nieuwenhuijs (code d'azur) over diversiteit op de werkvloer
Kim Nieuwenhuijs is Creative and Culture Director bij code d'azur. We spreken haar over haar rol als Culture Director
Code d’azur ontwikkelt trading challenge en campagne Prosperity voor IMC
Brand & experience bureau code d’azur heeft voor beurshandelshuis IMCde employer branding trading challenge Prosperity ontwikkeld. Dit is een tiendaagse virtuele trading competitie, die vanaf 20 maart wereldwijd van start gaat.
[Interview] Madelon Uljee (code d'azur): Magie ontstaat met verschillende perspectieven en visies
In Nederland is minder dan 10 procent van de creatief directeuren vrouw. Hoe kijken zij daar zelf naar? Marketing Report publiceert een serie interviews met vrouwelijke creatief directeuren. In deze reeks een interview met Madelon Uljee. Zij is Creative Director bij code d’azur
Code d'azur en Triple voortaan onderdeel van één groepsholding
Triple en code d’azur bundelen hun krachten en bouwen samen aan een internationale bureaugroep om bedrijven nog beter te kunnen bedienen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis