Tag Resultaten
Zandbeek ontwikkelt merkidentiteit voor YaWorks
Het Amsterdamse bedrijf, gespecialiseerd in digitale infrastructuur, wilde een uitstraling die aansluit bij de groeiambities.
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
Maarten Stal Creative Lead bij Zandbeek
Maarten maakt de overstap van George&Harrison, het designbureau waarvan hij mede-oprichter is. Bij Zandbeek gaat hij leidinggeven aan het creatieve team
Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare
De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.
Zandbeek, Lievens en Connect winnen aanbesteding Rijkswaterstaat
Voor Zandbeek is dit de vijfde opeenvolgende winst bij Rijkswaterstaat.
Zandbeek breidt uit
Brand & communication agency Zandbeek start 2024 met een uitbreiding van de het team. Het bureau heeft onlangs zes medewerkers verwelkomd.
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Senior Communicatieadviseur RWS
Zandbeek is per direct op zoek naar een Senior Communicatieadviseur RWS
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Medior Projectmanager
Zandbeek is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager
Zandbeek komt met onderscheidende positionering en identiteit Zuyd Hogeschool
De onderwijsinstelling uit Limburg telt 14.000 studenten en staat steevast in de top 3 van beste hogescholen in Nederland.
Zandbeek werkt voor Bruynzeel cosmetic homecare
Het Eindhovense bureau Zandbeek is vanaf het begin betrokken bij de ontwikkeling van deze nieuwe lijn schoonmaakmiddelen.
N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt
Zandbeek ontwikkelt knuffel-campagne voor NHA
NHA brengt een ode aan iedereen die het roer omgooit en zijn eigen dromen waarmaakt. Zandbeek ontwikkelde de campagne.
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Junior Communicatieadviseur RWS
Zandbeek is per direct op zoek naar een Junior Communicatieadviseur RWS
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Senior Communicatieadviseur RWS
Zandbeek is per direct op zoek naar een Senior Communicatieadviseur RWS
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Junior Projectmanager
Zandbeek is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Merkstrateeg
Zandbeek is per direct op zoek naar een Merkstrateeg
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Content Creative
Zandbeek is per direct op zoek naar een Content Creative
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Creatief Strateeg
Zandbeek is per direct op zoek naar een Creatief Strateeg
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Creatieve copywriter
Zandbeek is per direct op zoek naar een Creatieve copywriter
[Interview] Jasper van Zandbeek: Wij willen de komende vijf jaar in omvang verdubbelen
Jasper van Zandbeek is eigenaar van Zandbeek. Wij spreken hem over zijn bedrijf en de voornemens voor de rest van dit jaar.
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Medior projectmanager
Zandbeek is per direct op zoek naar een Medior projectmanager
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis