Tag Resultaten
Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
Maarten Stal Creative Lead bij Zandbeek
Maarten maakt de overstap van George&Harrison, het designbureau waarvan hij mede-oprichter is. Bij Zandbeek gaat hij leidinggeven aan het creatieve team
Zandbeek lanceert campagne voor Bruynzeel cosmetic homecare
De campagne, gericht op de #sundayreset, benadrukt het belang van een opgeruimd huis voor het geluk van Nederlanders.
Zandbeek, Lievens en Connect winnen aanbesteding Rijkswaterstaat
Voor Zandbeek is dit de vijfde opeenvolgende winst bij Rijkswaterstaat.
Zandbeek breidt uit
Brand & communication agency Zandbeek start 2024 met een uitbreiding van de het team. Het bureau heeft onlangs zes medewerkers verwelkomd.
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Senior Communicatieadviseur RWS
Zandbeek is per direct op zoek naar een Senior Communicatieadviseur RWS
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Medior Projectmanager
Zandbeek is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager
Zandbeek komt met onderscheidende positionering en identiteit Zuyd Hogeschool
De onderwijsinstelling uit Limburg telt 14.000 studenten en staat steevast in de top 3 van beste hogescholen in Nederland.
Zandbeek werkt voor Bruynzeel cosmetic homecare
Het Eindhovense bureau Zandbeek is vanaf het begin betrokken bij de ontwikkeling van deze nieuwe lijn schoonmaakmiddelen.
N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt
Zandbeek ontwikkelt knuffel-campagne voor NHA
NHA brengt een ode aan iedereen die het roer omgooit en zijn eigen dromen waarmaakt. Zandbeek ontwikkelde de campagne.
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Junior Communicatieadviseur RWS
Zandbeek is per direct op zoek naar een Junior Communicatieadviseur RWS
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Senior Communicatieadviseur RWS
Zandbeek is per direct op zoek naar een Senior Communicatieadviseur RWS
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Junior Projectmanager
Zandbeek is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Merkstrateeg
Zandbeek is per direct op zoek naar een Merkstrateeg
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Content Creative
Zandbeek is per direct op zoek naar een Content Creative
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Creatief Strateeg
Zandbeek is per direct op zoek naar een Creatief Strateeg
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Creatieve copywriter
Zandbeek is per direct op zoek naar een Creatieve copywriter
[Interview] Jasper van Zandbeek: Wij willen de komende vijf jaar in omvang verdubbelen
Jasper van Zandbeek is eigenaar van Zandbeek. Wij spreken hem over zijn bedrijf en de voornemens voor de rest van dit jaar.
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Medior projectmanager
Zandbeek is per direct op zoek naar een Medior projectmanager
[Vacatures] Zandbeek zoekt een Lead designer
Zandbeek is per direct op zoek naar een Lead designer
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.
BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis