Tag Resultaten
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI
Happy Horizon kiest Ubbo Maagdenberg als topman
Per 1 september 2025 is Ubbo Maagdenberg benoemd tot CEO van bureaugroep Happy Horizon. Hij volgt hiermee oprichter Walter van de Wege op
AdsAdvisor lanceert tool voor mobiele businessplanning
AdsAdvisor, het marketingplatform van MY.GAMES, introduceert Business Modeling: een scenariogebaseerde planningsmodule
Happy Horizon kansrijk bij Digital Impact Awards
Happy Horizon is genomineerd voor twaalf Digital Impact Awards. De bureaugroep viel vorig jaar al vier keer in de prijzen.
Mike Hendrixen: Oasis, een masterclass in merk, branding en PR
[Column] Mike Hendrixen: Oasis, een masterclass in merk, branding en PR. AI kan muziek faken maar niet de magie. Niet het verhaal. Niet het kippenvel
Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen
Vertigo 6 aan de slag voor TCL in Nederland en België
Het Arnhemse bureau wordt verantwoordelijk voor de volledige PR-strategie, influencermarketing en het beheer van de socialmediakanalen
Logitech G lanceert G522 gaming headset
Dit model is geschikt voor pc, PlayStation en mobiele apparaten en komt medio juni beschikbaar in zwart en wit.
Jouw marketingbaan verdwijnt (wellicht) sneller dan je denkt
[Column] Mike Hendrixen (Vertigo 6): Als jouw werk te herhalen is, te meten is of geen menselijk contact nodig heeft, dan zit AI al in de wachtkamer
Vertigo 6 lanceert Agency Simulator 25 voor PC en Mac: recap
Vertigo 6 heeft dit jaar een uiterst succesvolle 1-aprilgrap in elkaar gezet. We spreken erover met Mike Hendrixen, founder en Marketing en PR Director
Hoofdpijn Alliantie vraagt aandacht voor impact van migraine
De landelijke campagne Migraine is echt ziek wil hier verandering in brengen door bewustwording te vergroten en betrouwbare informatie breed toegankelijk te maken.
De waarde van free publicity is groter dan ooit
Marketing Report spreekt met Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6.
[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg
Vertigo 6 verwelkomt vijf collega’s
Bobbe de Wit, Mick Lammers, Nicky Maatman, Bas Jansen en Tim Westphal hebben zich aangesloten bij Vertigo 6.
[Column] Mike Hendrixen: LinkedIn wordt steeds AI-socialer
2024 was het grote jaar voor generative AI en hoewel Pandora’s Box pas net open is, ben ik er hier op LinkedIn al weer helemaal klaar mee.
[Interview] Frank Goren en Mike Hendrixen: Gaming overstijgt de grenzen van de stereotypen die ooit de industrie domineerden
The Invaders is een bureau dat zich heeft gespecialiseerd in marketing via gaming. Frank Goren is daar Strategy Officer. Mike Hendrixen is oprichter en Managing Director van het marketing- en pr-bureau Vertigo 6 (onderdeel van Happy Horizon), dat onder meer The Invaders en gameproducenten vertegenwoordigt.
[Forum] De moderniteit van vandaag zet bureaus onder druk. Hoe nu verder?
Met regelmaat vragen wij in de rubriek [Forum] bepalende spelers in de business naar hun mening over actuele zaken. Vandaag hebben we een serieus onderwerp: de toekomst ban de bureaubranche.
Happy Horizon wint pitch voor SnowWorld
Met deze samenwerking is Happy Horizon verantwoordelijk voor de optimalisatie en automatisering van de online marketing-kanalen voor SnowWorld Nederland, België, Frankrijk en de aanverwante merken zoals Adventure Valley, Alpine Hotel en Indoor Skydive.
Greetz viert 20-jarig bestaan
Wat begon in 2004 met een vernieuwende ingeblikte postkaart, het zogenaamde "BliQje", is uitgegroeid tot Greetz.
[Column] Merken hebben moeite met dé gamer op Gamescom
Hoe je als merk écht connectie maakt op Gamescom
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis