Tag Resultaten
Fortress Investment Group van Mubadala uit Abu Dhabi koopt failliet Vice Media
De private equitygroep Fortress Investment Group heeft samen met een groep andere investeerders het failliete Vice Media gekocht. De overname zou uitkomen op 350 miljoen dollar volgens The New York Times
Vice Media Group riskeert faillissement
Vice Media Group riskeert een faillissement. Dit bericht onder meer de New York Times deze week. De verwachting is dat als er geen overnemende partij gevonden wordt, het bedrijf de komende weken het faillissement zal aanvragen
Vice Media Group opent kantoor in de metaverse
Virtue Worldwide, het creatieve bureau van Vice, heeft een kantoor geopend voor Vice Media Group in de metaverse. Het virtuele gebouw wordt beschikbaar gesteld aan meerdere branches van Vice Media Group waaronder Virtue Worldwide en Vice
Virtue en Irene Baqué werken samen met drie korte films over vrouwenbanden voor Pandora
Virtue, het creatieve bureau van Vice, en filmmaker Irene Baqué lanceren de internationale campagne voor sieradenmerk Pandora, waarbij de onschatbare waarde van vrouwen die elkaar aanmoedigen ten behoeve van kracht, weerbaarheid en zelfvertrouwen, wordt belicht en gevierd
Virtue ontwikkelt Europese campagne voor fietsmerk Lapierre
Virtue, het creatieve bureau van Vice Media, heeft een Europese campagne ontwikkeld voor het fietsmerk Lapierre (onderdeel van Acell Group). Daarbij is de tagline en merkfilosofie voortaan Ride Your Next
VICE Media Group koopt consultancy bureau PLTFRMR
VICE Media Group heeft consultancy bureau PLTFRMR aangekocht. PLTFRMR zal fuseren met VIRTUE, het creatieve bureau van VICE Media Group
The Brand Father benoemt Anne Sophie Erbé tot Head of Brand
The Brand Father heeft Anne Sophie Erbé benoemd tot Head of Brand. Zij wordt verantwoordelijk voor de internationale groei en strategische ontwikkeling van The Brand Father, maar zal ook een belangrijke rol spelen bij het ondersteunen van huidige klanten
Virtue met McDonald´s campagne tegen plastic rietjes
Virtue, het creatieve bureau van Vice, lanceert een campagne voor McDonald’s Oostenrijk waar de iconische geel-rood gestreepte plastic rietjes en plastic deksels worden hergebruikt voor een limited edition, upcycled zwemkleding collectie
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant
Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam
Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen
Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis