Tag Resultaten
VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Bakkerij ’t Stoepje versterkt haar merkpositie op Nederlandse markten met een reeks campagnes gebaseerd op een centraal communicatieconcept.
Deze commercials maken kans op Gouden Loeki
De tien commercials die kans maken op de Ster Gouden Loeki over het eerste kwartaal van 2025 zijn bekendgemaakt.
VENGEAN blikt terug: Result ADR positioneert conflict als kracht
In het communicatieconcept worden opzettelijk negatieve begrippen in conflictsituaties verwisseld met positieve uitkomsten.
Hans Anders breidt campagne met André van Duin uit
Janny van der Heijden en teckel Nhaan sluiten aan in vervolgcampagne VENGEAN
Chemie Andre van Duin en Janny sluit aan bij Hans Anders
Hans Anders heeft een vervolgcampagne gemaakt met André van Duin, Janny van der Heijden en haar teckel Nhaan in de hoofdrol. We spreken Frederique Rote, Copywriter bij VENGEAN en Linda van de Wiel, Director Marketing & Communications bij Hans Anders over deze campagne
Bram Holzapfel (VENGEAN): Wij bouwen merken met ondernemers
Bram Holzapfel is te gast bij Marketing Report TV. Hij vertelt hoe VENGEAN samen met ondernemers, investeerders en directies sterke merken ontwikkelt
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?
Branding voor groei: het verhaal achter AlgMighty
Creative branding agency VENGEAN heeft voor AlgMighty (voorheen AlgaeforFood) een andere merkidentiteit ontwikkeld. We spreken hierover met Ewoud de Voogd, protein farmer en oprichter en CEO van AlgMighty, Merijn Breedvelt, senior Designer bij VENGEAN en Merel Wit, Strateeg bij VENGEAN
Bekende Nederlanders hebben óók gewoon een goede bril nodig
VENGEAN heeft een omnichannel-campagne voor Hans Anders ontwikkeld met André van Duin.
VENGEAN ontwikkelt Hans Anders-campagne met André van Duin
De campagne brengt met humor en een heldere actieboodschap de kernwaarden van Hans Anders naar voren: topkwaliteit voor een scherpe prijs. De omnichannel campagne is te zien op tv, social media, radio, CRM, online en in de winkels.
VENGEAN en AlgMighty lanceren vernieuwde merkidentiteit
Met de Brand Theme Feeding the future of food richt AlgMighty zich op het opschalen van haar duurzame microalgenproductie voor de voedingsindustrie.
SynVest zet campagne voort met VENGEAN
Samen met het team van SynVest ontwikkelde VENGEAN de Brand Strategy, -Story, -Theme, Visual Identity en het Communicatieconcept
VENGEAN en SynVest over hun samenwerking
VENGEAN heeft voor SynVest de rebranding gerealiseerd: een nieuwe brand strategy, -story, -theme, logo, visual identity en communicatieconcept
VENGEAN ontwikkelt campagne voor Schouten & Nelissen
Steven Steenbergen (Schouten & Nelissen) en Cees-Jan de Melker (VENGEAN) gaan in op de strategie en uitvoering van de campagne.
Batenburg Techniek zet koers naar een Brighter Tomorrow
Onlangs heeft Batenburg Techniek een door VENGEAN ontwikkeld communicatieconcept gelanceerd om zijn merkidentiteit te versterken. We spreken hierover met Jojanneke Langevoord, marketingmanager bij Batenburg Techniek, en Andy Mosmans, CEO en mede-oprichter van VENGEAN.
VENGEAN ontwikkelt campagne Schouten & Nelissen
Opleidings- en trainingsinstituut Schouten & Nelissen lanceert een campagne – ontwikkeld door creative branding agency VENGEAN – via DOOH, Social en Radio
[Interview] Paul Diamant (Goedkooplenen.nl) en Frederique Rote (VENGEAN) over (radio)campagne Goedkooplenen.nl
VENGEAN heeft voor Goedkooplenen.nl een communicatieconcept met onder meer een radiocampagne ontwikkeld.
Batenburg Techniek versterkt merk met campagne van VENGEAN
Batenburg Techniek zet met een uitgebreid communicatieconcept van VENGEAN een stap in het versterken van haar merkidentiteit.
VENGEAN creëert brand strategy, visual identity en website voor Erik Gutter
VENGEAN heeft voor interior design studio Erik Gutter een brand strategy, -story, logo, visual identity en website ontwikkeld. Deze week staat de vernieuwde website live.
VENGEAN ontwikkelt rebranding voor City Hotel Gouda: Gateway to a Great Stay
VENGEAN heeft een complete rebranding gerealiseerd voor het in 2023 overgenomen Best Western Plus City Hotel Gouda.
VENGEAN ontwikkelt website voor techbedrijf Lionsville
De website, die zowel business als recruitment ondersteunt, sluit aan bij de branding die VENGEAN eerder dit jaar voor Lionsville heeft ontwikkeld.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis