Tag Resultaten
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
Lebara
Na het succes in 2024, waarin Lebara uitgroeide tot de grootste telco op TikTok. We kregen de opdracht om dit succes verder te brengen.
Glenn da Silva: Budgetten mogen best bij social beginnen, niet eindigen
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Glenn da Silva
Lebara en UNLIKE lanceren Logisch!? Award-campagne
Telecomprovider Lebara werkt samen met social bureau UNLIKE aan een campagne waarin onlogische keuzes centraal staan.
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Senior Social Content Creative
UNLIKE is per direct op zoek naar Senior Social Content Creative
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Campaign Projectmanager
UNLIKE is per direct op zoek naar Campaign Projectmanager
Thomas Elias: Werk aan resultaat, niet aan aannames
Te gast bij Marketing Report Radio op New Business Radio spreken we hem over het belang van meetbaarheid en focus binnen social media.
Natwerk ontwikkelt campagne Lebara over passend datagebruik
De campagne daagt consumenten uit om na te denken over hun datagebruik en roept de vraag op: Heb je dat nou écht nodig?
UNLIKE: Relevantie, vertrouwen en AI social media-thema’s
Het social first creative bureau UNLIKE bestaat sinds 2019 en is opgericht door Reinier Steures (Natwerk), Anthony Thissen (Bravoure) en Thomas Elias. We spreken met Thomas Elias, CEO en partner van UNLIKE
Grote Sinterklaas-campagnes Overzicht: het beste van 2024
Marketing Report verzamelt de beste Sinterklaas-campagnes van 2024
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Creative Lead
UNLIKE is per direct op zoek naar Creative Lead
[Vacatures] UNLIKE zoekt een Jr. Social Advertiser
UNLIKE is per direct op zoek naar Jr. Social Advertiser
[Content Marketing Awards] Unlike: Houd ‘m in oe broek
‘Houd ‘m in oe broek’ is een social first campagne, volledig toegewijd aan Lebara’s online community
[Content Marketing Awards 2024] Gouden award Non-profit Content Marketing Programma - Unlike: Laten we het eens over BMHK hebben
De campagne "Laten we het eens over BMHK hebben", heeft het gesprek rondom de preventie van baarmoederhalskanker (BMHK) geopend.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis