Tag Resultaten
Jur Baart: Het ideale bureau
Het ideale bureau bestaat niet. Maar als je nu bezig bent om je bureau te transformeren dan zou ik echt die twee assen gaan embedden in je bureau
Playground brengt bol Festivalwinkel terug naar Lowlands
Het bureau vertaalt het online merk naar een fysieke winkel op de festivalcamping, met als doel gemak en service te bieden aan bezoekers.
Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist
Een schandaal dat de wereld rondging, werd een meesterlijke marketingzet toen Astronomer Gwyneth Paltrow inhuurde als very temporary spokesperson
Livewall vernieuwt merkidentiteit en strategie
Livewall, het bureau dat veertien jaar geleden door Frits Mahovic en Eelco van de Wiel in Tilburg werd opgericht, kondigt een complete rebranding aan.
Roman Stikkelorum: Deze technologie verandert niet iets, ze verandert alles
[Column] Roman Stikkelorum: Deze technologie verandert niet iets, ze verandert alles. De wereld bouwt aan haar AI-toekomst. Wij staan erbij en kijken ernaar
LiveWall lanceert de A-vatar voor gamification bij Ahoy
Rotterdam Ahoy introduceert de A-vatar, een interactieve game die bezoekers helpt hun persoonlijke voorkeuren voor evenementen te ontdekken.
LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.
Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn
Een middag loyaliteit bij United Playgrounds: een verslag
United Playgrounds organiseerde op 15 mei 2025 in het Eye Filmmuseum in Amsterdam-Noord een masterclass onder de naam The future of Retail Loyalty. Marketing Report was aanwezig
Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall
Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties
In samenwerking met United Playgrounds, Fitzroy, Livewall en Beyond werd een interactieve ervaring gecreëerd
Jur Baart: AI, een nieuwe jonge collega met heel veel talent
AI kan sneller dan tien vingers maar zal altijd het fingerspitzengefühl missen
Maarten van Bogaert: Groei vraagt systeemverandering
Met de benoeming van Maarten van Bogaert als CGO laat United Playgrounds één ding duidelijk zien: groei is geen doel op zich
Michael Straathof: 100procent maakt klantcontact slimmer
Michael Straathof, mede-oprichter van 100procent | United Playgrounds, over Agency at Night Rotterdam
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.
Fitzroy ontwikkelt Smyle-campagne tegen plasticvervuiling
Smyle is gestart met een bewustwordingscampagne die aandacht vraagt voor plasticvervuiling.
LiveWall genomineerd voor twee Dutch Interactive Awards
Het bureau uit Tilburg is genomineerd in de categorie Best Activation met een interactieve racegame voor Heineken
Marketeer strateeg, gedragspsycholoog, dataspecialist in één
[Interview] Michael Straathof (100procent) over de toekomst van marketing automation
United Playgrounds breidt managementteam uit
United Playgrounds breidt het managementteam uit. De managementstructuur moet verdere professionalisering en schaalbaarheid ondersteunen
Joe Public | United Playground | O2H | Somention | Global
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn-posts van afgelopen week
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Fairphone
Fairphone lanceert een internationale marketingcampagne met een andere uitstraling als onderdeel van hun vernieuwde visuele identiteit.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen
Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis