Tag Resultaten
LiveWall wint DIA en SAN Accent met digitale campagnes
LiveWall heeft twee prijzen gewonnen tijdens de Dutch Interactive Awards (DIA) en de SAN Accenten.
Gewoon het roer stevig beethouden en gas op die lolly
Jur Baart: Fitzroy moest een bureau worden waarbij experimenteren een groot goed zou zijn
Een middag loyaliteit bij United Playgrounds: een verslag
United Playgrounds organiseerde op 15 mei 2025 in het Eye Filmmuseum in Amsterdam-Noord een masterclass onder de naam The future of Retail Loyalty. Marketing Report was aanwezig
Fitzroy en LiveWall ontwikkelen game-ervaring voor Campina
Deze interactieve game laat kinderen op een speelse manier kennismaken met het boerderijleven. De digitale ervaring is ontwikkeld met Fitzroy en LiveWall
Doritos' Minecraft-portaal genereert miljoenen interacties
In samenwerking met United Playgrounds, Fitzroy, Livewall en Beyond werd een interactieve ervaring gecreëerd
Jur Baart: AI, een nieuwe jonge collega met heel veel talent
AI kan sneller dan tien vingers maar zal altijd het fingerspitzengefühl missen
Maarten van Bogaert: Groei vraagt systeemverandering
Met de benoeming van Maarten van Bogaert als CGO laat United Playgrounds één ding duidelijk zien: groei is geen doel op zich
Michael Straathof: 100procent maakt klantcontact slimmer
Michael Straathof, mede-oprichter van 100procent | United Playgrounds, over Agency at Night Rotterdam
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.
Fitzroy ontwikkelt Smyle-campagne tegen plasticvervuiling
Smyle is gestart met een bewustwordingscampagne die aandacht vraagt voor plasticvervuiling.
LiveWall genomineerd voor twee Dutch Interactive Awards
Het bureau uit Tilburg is genomineerd in de categorie Best Activation met een interactieve racegame voor Heineken
Marketeer strateeg, gedragspsycholoog, dataspecialist in één
[Interview] Michael Straathof (100procent) over de toekomst van marketing automation
United Playgrounds breidt managementteam uit
United Playgrounds breidt het managementteam uit. De managementstructuur moet verdere professionalisering en schaalbaarheid ondersteunen
Joe Public | United Playground | O2H | Somention | Global
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van de interessante LinkedIn-posts van afgelopen week
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Fairphone
Fairphone lanceert een internationale marketingcampagne met een andere uitstraling als onderdeel van hun vernieuwde visuele identiteit.
Diederik Breijer over 3 jaar United Playgrounds
In januari 2022 startte Diederik Breijer met investeerder Standard Investment, United Playgrounds. We spreken Diederik Breijer over drie jaar United Playgrounds, met een terugblik en vooruitblik
United Playgrounds lanceert geïntegreerd agency-model: één groep, acht specialismen
United Playgrounds kondigt een volledig geïntegreerde positionering aan: Empowering forward thinking brands to break new ground.
United Playgrounds lanceert Digital Innovation agency MACH8
United Playgrounds start MACH8, een innovatie agency die zich richt op de transformatieve kracht van AI en andere opkomende technologieën.
Holland & Barrett Nederland lanceert app: nieuw tijdperk in gezondheidshopping
Na de lancering in de UK is nu ook de Nederlandse Holland & Barrett-app beschikbaar in de App Store en Play Store
Madurodam kiest voor Fitzroy
Madurodam is een andere weg ingeslagen; van miniatuurstad naar een interactief attractiepark
Even bellen met… Jur Baart over de overname van Fitzroy door United Playgrounds
United Playgrounds heeft het strategische creatieve bureau Fitzroy overgenomen. We bellen even met Jur Baart, (tot nu toe) eigenaar van Fitzroy
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis