Tag Resultaten
Team Liquid neemt Nederlands esports-team Team Gullit over
Het gaat om de grootste overname in de geschiedenis van Nederlandse esports.
Triple wint aanbesteding bouw collectieportal Beeld & Geluid
Het Nederlands Instituut voor Beeld & Geluid (Beeld & Geluid) bouwt aan een portal, waarop grote delen van de collectie van de publieke omroep online toegankelijk zullen worden voor het Nederlandse publiek.
Rianne Meijerman benoemd tot Chief Commercial Officer van Triple en code d'azur groep
In deze gecreëerde rol zal Rianne Meijerman de commerciële strategie van de groep leiden over de kernservices: Brand, Experience, Data en Technology
Wonderland sluit aan bij formatie van Triple en code d'azur
Bureaus bundelen krachten wereldwijd in Brand Identity Design
Code d'azur en Triple voortaan onderdeel van één groepsholding
Triple en code d’azur bundelen hun krachten en bouwen samen aan een internationale bureaugroep om bedrijven nog beter te kunnen bedienen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.
Inter lanceert INTERISTA met DEPT
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.
[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis