Tag Resultaten

[Vacatures] The Post zoekt een Account Director

01-03-2024 | 08:29:00
The Post is per direct op zoek naar een:Account Director (32-40 uur)

[Vacatures] The Post zoekt een Project Manager

01-03-2024 | 08:01:00
The Post is per direct op zoek naar een:Projectmanager (32-40 uur)

N=5 Grote Winnaar Content Marketing Awards 2023 - Axioma, iO en Cheil runners-up

28-11-2023 | 23:06:00
Onder het genot van de virtuoze presentatie van Iris van Lunenburg zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van de tweede editie van de Content Marketing Awards bekendgemaakt

[CMTA] The Post - Sanidirect: De badkamer van...

02-11-2023 | 15:18:08
Dus toen Sanidirect ons vroeg om aan de slag te gaan met het verbeteren van hun inhoudelijke merkbekendheid, wisten we dat dit format niet mocht ontbreken

[CMTA] The Post - FBTO Doeners: Moorman

02-11-2023 | 15:17:38
Dit jaar brachten we onder meer het inspirerende verhaal van meneer Moorman, die als fitte 70-plusser op de racefiets door Australië wil fietsen

Content Marketing Awards 2022 | De Winnaars!

29-11-2022 | 07:58:00
Onder het genot van de virtuoze presentatie van René Mioch zijn op 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum de winnaars van Content Marketing | The Awards 2022 bekendgemaakt

[CMTA] The Post: Doorpakkers

13-10-2022 | 21:52:00
Heel Nederland sneller over op lokale en duurzame energie – dat is de missie die warmtebedrijf Ennatuurlijk zich toegeëigend heeft. Om dat voor elkaar te krijgen, moet iedereen deelgenoot zijn van die transitie: van stakeholder tot eindgebruiker

[CMTA] The Post: In Perspectief

09-10-2022 | 17:52:00
De inhoudelijke merkbekendheid van VisitOost – het platform met informatie over bijzondere plekken en evenementen in Overijssel - moet omhoog! In opdracht van MarketingOost ontwikkelden wij een contentstrategie, met als gedachtegoed: on-Nederlands Overijssel in beeld

[CMTA] The Post: Dwars door Twente

09-10-2022 | 17:01:00
In opdracht van MarketingOost maken wij een toffe videoserie om aandacht voor de regio Twente te genereren en meer publiek naar het gebied te trekken. In de vorm van een ‘echt’ reisprogramma lichten we de prachtigste en meest unieke bezienswaardigheden uit en zetten we lokale ondernemers in de schijnwerpers

[CMTA] The Post: Teken vandaag voor morgen

02-10-2022 | 17:37:00
Het levenstestament; wacht niet met het vastleggen van jouw wensen tot het moment komt dat het nodig is en je het zelf niet meer kan. Die boodschap wil de KNB uitdragen

[CMTA] The Post: FBTO Doeners

29-09-2022 | 09:15:00
Het inzetten van verhalen van bijzondere mensen die niet blijven dromen, maar gaan doen, om de merkoverweging van FBTO op het relevante moment te verhogen. En dat is gelukt!

[CMTA] The Post: Indoor Climate Solutions

28-09-2022 | 10:57:00
Een contentcampagne die draait om het overbrengen van het uiteindelijke resultaat en gevoel dat het product met zich meebrengt. Comfortabel en met een fijn gevoel wonen. Dat is iets waar Wavin op uit is met hun binnenklimaatoplossing. Maar hoe zorg je ervoor dat zo’n product aansluit bij het juiste publiek


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.