Tag Resultaten
Inzendingen geopend voor The Best Social Awards #12
De inschrijving voor de 12e editie van The Best Social Awards is van start gegaan. De deadline voor inzendingen is 2 december 2025
SuperRebel wint ZILVER tijdens Dutch PR Awards
De app Rijnmondveilig informeert inwoners bij rampen en incidenten. Toch werd de app nauwelijks gebruikt.
PostNL en SuperRebel zetten klachten om in complimenten
PostNL werkt met SuperRebel aan een social-aanpak die klachten omzet in waardering.
SuperRebel.Agency en PostNL winnen GOUD bij Dutch PR Awards 2025
De case Van klacht naar kans werd bekroond met GOUD in de categorie Social Media.
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Medior Full Stack Web Developer
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Medior Full Stack Web Developer
SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear: We willen niet alleen merken bouwen, we willen er één zijn
SuperRebel is niet alleen actief als creatief bureau, maar ook actief met de kledingmerken SuperRebel Kidsgear en SuperRebel Gear
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Manager
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Project Manager
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Creative Lead Social
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Creative Lead Social
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Social Account/Project Manager
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Social Account/Project Manager
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Traffic Manager
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar Traffic Manager
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Gabriela Nouws: Wat zou zo’n Leeuw toch ontzettend lekker zijn
Ontzettend mooi, de hit van Davine Perik, die haar in één klap op de kaart zette als cabaretière. Een onverwachte explosie van aandacht
Teamleader en SuperRebel lanceren e-facturatiecampagne
In 2026 stappen Belgische ondernemers verplicht over op digitale facturatie. Voor Teamleader België vormt dit het moment om ondernemers te ondersteunen
Lianne Kleinjan: B&B Vol inhakers
B&B Vol Liefde is the gift that keeps on giving, en merken haken hier steeds sneller en scherper op in.
Sophie Bruijns (Aartsen): hoge lat voor merkcommunicatie
Sophie Bruijns is Marketing Manager bij Aartsen Fruit & Vegetables, een importeur van groenten en fruit. We spreken met haar over hoe Aartsen omgaat met hun marketing en merkpositionering
Lodewijk Varossieau: SuperRebel.Agency wordt sterker door fusie
In gesprek met Bas Vlugt vertelt hij over de recente ontwikkelingen bij het bureau.
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Visual Design Stagiar
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Visual Design Stagiar
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Project Management Stagiar
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Project Management Stagiar
[Vacatures] SuperRebel.Agency zoekt een Content Creative Stagiar
SuperRebel.Agency is per direct op zoek naar een Content Creative Stagiar
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis