Tag Resultaten
Peter van Wijnaerde: Budgetproblemen? Daar heb ik iemand voor
Wie mij een beetje kent, weet het. Ik geniet van budgetteren. Niet omdat ik goed ben in cijfertjes, maar omdat het dromen is in getallentaal.
Peter van Wijnaerde: Schorpioen is de laagst gemene deler
Lang voordat we pixels personaliseerden en audiences definieerden, maakten we reclame voor iedereen. Écht iedereen.
Emma Reunes: Cringe is cancelled
Toen ik een tiener was, voelde een TikTok maken als gevaarlijk terrein. Eén foute move en je werd al snel uitgelachen
Peter van Wijnaerde: Een like is geen connectie
De wereld bestaat uit duidelijke, gedefinieerde buckets. Algoritmes, politici en marketeers houden daarvan.
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Designer
Springbok is per direct op zoek naar een Digital Designer - Den Bosch
Peter van Wijnaerde: Van Retail therapy naar Retail rage
Dell demonstreerde ons ooit dat het internet de middleman overbodig zou maken. Fast forward en we hebben een opaque tussenlaag. Vol dropship-tooltjes
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch
Job alarm! Springbok zoekt tal van nieuwe medewerkers
Ja, het staat er echt: Job alarm! In de creatieve industrie wordt er volop geklaagd over gebrek aan carrièremogelijkheden voor vooral jonge mensen.
Wehkamp kiest na pitch voor Dawn
Wehkamp heeft na een landelijke pitch gekozen voor bureau Dawn. Het resultaat is een merkplatform met de pay-off Altijd Wehkamp. Sinds 1952.
Peter van Wijnaerde: Mijn cv is niks meer waard
Gladde stockgezichten. Plastic teksten. Hyperrealistische plaatjes. Het voelt steeds minder fris omdat het symbool wordt voor manipulatie
Time To Make Sense 2025, een verslag
Het is dit jaar alweer voor de derde keer dat ik ben uitgenodigd door Springbok voor Time To Make Sense.
[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch
Sanne Tolsma leidt Joe Public, Thecla Schaeffer Head of Strategy
Co-founder Antoine Houtsma gaat zich voortaan richten op zijn rol als group Chief Creative Officer.
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
Sammy Colson: Springbok groeit door ondanks tegenwind in de sector
Tijdens de vierde editie van Time to Make Sense bij de Verbeke Foundation in Antwerpen spreekt Marketing Report met Sammy Colson, CEO van Springbok, over de uitdagingen én kansen waar bureaus voor staan
Peter van Wijnaerde: De besmette glans van AI
Gladde stockgezichten. Plastic teksten. Hyperrealistische plaatjes. Het voelt steeds minder fris omdat het symbool wordt voor manipulatie
[Vacatures] Springbok zoekt een New Business Director
Springbok is per direct op zoek naar een New Business Director - Den Bosch
Iris Gündel: Generaties versterken elkaar op de werkvloer
Tijdens het door Springbok georganiseerde inspiratie-event Time to Make Sense bij Verbeke Foundation in Waasland bij Antwerpen spreekt Iris Gündel, eigenaar van Voorkans
Caroline van Turennout: Zuinig is kostenbewust en zorgzaam
Tijdens het Time to Make Sense-event van Springbok in België sprak Bas Vlugt met Caroline van Turennout, directeur marketing en e-commerce bij Zeeman
Peter Van Wijnaerde: Inzicht in bureaus met Teamleader
De Agency Benchmark onderzoekt jaarlijks de belangrijkste KPI’s die agencies hanteren en hoe deze per land verschillen
[Vacatures] Springbok zoekt een Data Consultant
Springbok is per direct op zoek naar een Data Consultant - Den Bosch
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis