Tag Resultaten
Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.
Joe Public ontwikkelt Thuis in Italië-campagne Grand’Italia
Joe Public Amsterdam is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne, waarmee Grand’Italia haar positionering aanscherpt.
Peter van Wijnaerde: Porno gaat ons redden van big tech
Vroeger waren er drie soorten videobanden. Je had Betamax, Video 2000 en VHS. Technisch gezien waren Betamax en Video 2000 beter. Toch won VHS.
Peter van Wijnaerde: Algoritmes zijn betere verleiders
Creativiteit komt uit conflict. Uit iets meemaken. Uit iets opmerken. Dáár zit de lading dat het doet resoneren.
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Content Creator
Springbok is per direct op zoek naar Junior Content Creator - Den Bosch
Dawn aan de slag voor Natwerk
Creatief bureau Natwerk heeft Dawn geselecteerd als extern reclamebureau. De keuze volgt op een oriëntatietraject onder begeleiding van pitchconsultant Peter van Leeuwen van Leone BV.
Ward Muys: Peter is er even niet, ik wel
Ik zat laatst naar een campagne te kijken waarvan ik zeker wist: niemand heeft hier plezier aan gehad.
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer
Springbok is per direct op zoek naar Digital Media Buyer - Den Bosch
Liridon Bejta: Data maken marketing meetbaar bij Springbok
Ook ging hij in op de rol van AI en de belofte van marketing automation om impact te creëren voor merken.
Joe Public ontwikkelt verscampagne ALDI
In de campagne van ALDI zien we twee pubers, die op een voor veel ouders herkenbare manier, door de winkel slenteren.
Peter van Wijnaerde: De strategie? Bind je vast
De waarde van een strategie zit in het vasthouden eraan. Strategie is kiezen en dan niet wiebelig worden zodra iemand iets roept over Gen Z of TikTok.
Youri Harmsen: Marketing automation versterkt creatief werk
In een gesprek met Bas Vlugt ging hij in op de rol van marketing binnen bedrijven, de uitdagingen van productintroducties
Peter van Wijnaerde: Creativiteit is te koop per flesje
Creativiteit komt uit conflict. Uit iets meemaken. Uit iets opmerken. Dáár zit de lading dat het doet resoneren.
Peter van Wijnaerde: Hyperpersoonlijk of hypervrijpostig?
Personalisatie begon ooit met iets onschuldigs, iemands voornaam gebruiken in een mail.
Michiel van Riemsdijk: Springbok is sparringpartner
In gesprek met Peter Wybenga licht hij toe hoe data en technologie zorgen voor groei en impact.
Ayvens en Dawn zetten occasionlease Europees in
Dawn ontwikkelde hiervoor de propositie en campagne Re-lease met Ayvens, die deze week van start gaat in Nederland en later in tien andere Europese landen.
Peter van Wijnaerde: oh OOH, we zien u graag
Want OOH doet werk. Het maakt een stad levendiger. Het zorgt voor bushokjes die jou droog houden
Joe Public groeit internationaal met een duidelijke missie
Joe Public groeit internationaal met een duidelijke missie. Pepe Marais over de wortels in Kaapstad, expansie naar Europa en de kracht van creativiteit
Peter van Wijnaerde: Mijn wenslijstje voor een marketingpaus
Misschien wordt het tijd dat ons vak ook een nieuwe paus kiest. Of pausin. Of paus-die/hun. Liefst dat laatste.
Tim Wolfs Chief Growth Officer Springbok Group
In zijn rol maakt hij deel uit van het managementteam en zal hij zich richten op de verdere groei en internationale ontwikkeling van het bureau.
[Vacatures] Springbok zoekt een Display Specialist
Springbok is per direct op zoek naar een Display Specialist - Den Bosch
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis