Tag Resultaten
Snakeware: Digitale kansen bij stijgende btw
In een tijd van laag consumentenvertrouwen is simpelweg prijzen verhogen geen houdbare optie.
Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten
Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen
Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.
Bereid je met SPARC voor op AI en digitale groei
Veel recreatiebedrijven proberen zich te onderscheiden met acties of lage prijzen, maar échte impact maak je met een sterke merkidentiteit en beleving.
St Jansdal en Snakeware ontwikkelen toegankelijke website
De website richt zich op digitale toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en heldere informatie.
Snakeware introduceert GEO voor digitale toegankelijkheid
Veel Nederlandse websites zijn technisch nog onvoldoende ingericht op AI-systemen. Dat blijkt uit een benchmarkonderzoek van creative agency Snakeware.
Snakeware viert mijlpaal met futuristisch programma
Op donderdag 27 maart vierde digital specialist Snakeware zijn 30-jarig jubileum met een groots opgezet theaterevenement in de Veemarkthal in Sneek.
Snakeware bestaat 30 jaar en viert jubileum in Sneek
Digital specialist Snakeware viert op 27 maart zijn 30-jarig bestaan met een theaterevenement in de Veemarkthal in Sneek.
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?
On Air with Snakeware: vodcast over digitale innovatie
Snakeware lanceert de vodcast On Air with Snakeware, een live-uitzending waarin experts en gasten actuele thema’s in de digitale wereld bespreken.
Snakeware: Drie decennia digitale transformatie
De digitale wereld evolueert razendsnel en bedrijven die niet meebewegen raken achterop of verdwijnen in de mist
Yune | Joe Public | DEPT | SuperRebel | Craftmore | Born05
Marketing Report maakt ieder weekend een selectie van interessante LinkedIn posts van afgelopen week.
Jubilerend Snakeware sluit 2024 winstgevend af
Snakeware, het digitale agency uit Sneek, heeft 2024 winstgevend afgesloten met een omzet van circa 5 miljoen euro. Ondanks uitdagende marktomstandigheden wist het bedrijf een solide basis te leggen voor toekomstige groei.
[Buzz] Ate Van der Meer (Snakeware): Explore Growth Together
Met trots presenteren wij onze nieuwe visie en missie, die ons leiden naar een toekomst vol groei en ontdekking.
Snakeware breidt uit naar bloemen en planten: digitale samenwerking met OZ-Hami
OZ-Hami heeft Snakeware gekozen om een mobiele B2B-webshop te ontwikkelen die is ontworpen voor de behoeften van bloemengroothandels en bloemisten
[Interview] Ate van der Meer: Zo maakt SPARC zoek- en boekwebsites toekomstbestendig
Snakeware heeft met SPARC een platform ontwikkeld waarmee bedrijven in de recreatiesector eenvoudig zoek- en boekwebsites kunnen opzetten.
Snakeware lanceert SPARC-platform voor zoek- en boekwebsites in recreatiesector
Het platform werkt samen met bekende boekingssystemen zoals Booking Experts, Recranet en Bookzo
Snakeware lanceert Smart Asset Manager (sam.)
De tool onderscheidt zich door een gebruiksvriendelijke interface, slimme workflows en een AI-gestuurde zoekfunctie.
[Forum] Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus. So what?
De vraag van vandaag is gebaseerd op recent onderzoek van World Federation of Advertisers waaruit blijkt dat Tachtig procent van merken heeft zorgen over gebruik van GenAI door bureaus.
[Marketing Report TV] Ate van der Meer over Snakeware
Ate van der Meer, Chief Commercial Officer bij Snakeware, is te gast bij Marketing Report TV. In gesprek met Bas Vught vertelt hij over
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
Alfred is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis