Tag Resultaten
Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan. 
BZK en Roorda lanceren campagne rond stemrecht
In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezing op 29 oktober heeft het ministerie van BZK samen met Roorda Reclamebureau een campagne ontwikkeld
Roorda ontwikkelt campagne rond intellectueel eigendom
Vijf publieke organisaties uit België en Nederland zijn gestart met een campagne die ondernemers bewust maakt van de waarde van intellectueel eigendom.
Roorda en Achmed Akkabi werken samen tegen ronselpraktijken
Fase twee van de publiekscampagne Vreemd of Verdacht? is gestart. De campagne waarschuwt jongeren voor criminelen
Hans Bauman: Gouden Esprix bekroont 25 jaar Bob
In gesprek met Bas Vlugt vertelt Hans Bauman over het winnen van een Gouden Esprix met de Bob-campagne, die dit jaar 25 jaar bestaat.
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Joeri Jansen over de gedragswetenschappelijke basis van het werk bij Roorda
Roorda ontwikkelt campagne Patiëntenfederatie Nederland
Patiëntenfederatie Nederland lanceert maandag 2 juni een landelijke campagne om Nederlanders bewust te maken van de mogelijkheden van digitale zorg. 
Roorda en SteamTalmark maken campagne voor UWV
UWV is gestart met een landelijke employer branding-campagne die de maatschappelijke waarde van het werk bij de organisatie centraal stelt. 
TBWA, Roorda, Dentsu, Joe Public winnen Goud bij Esprix 2025
147 marketeers, strategen, producers en creatieven kwamen 15 mei bij elkaar voor de uitreiking van de Esprix Awards in het STRAAT Museum.
Deze commercials maken kans op Gouden Loeki
De tien commercials die kans maken op de Ster Gouden Loeki over het eerste kwartaal van 2025 zijn bekendgemaakt. 
Roorda breidt creatie- en accountteam uit
Op de creatieve afdeling starten Mick Vuur en Thomas Ten Brink, terwijl Romee Witte en Gijs van der Linden het accountteam versterken.
Roorda lanceert campagne voor vrijwillig fietshelmgebruik
Roorda Reclamebureau heeft in opdracht van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat (IenW) de campagne Zet ’m op! ontwikkeld.
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.
Roorda en Belastingdienst tonen manieren van aangifte
De Belastingdienst benadrukt in een campagne dat belastingaangifte doen op verschillende manieren kan.
Roorda wordt strategisch campagnebureau voor UWV
Na een openbare aanbesteding is Roorda gekozen tot strategische communicatiebureau van UWV en neemt hiermee het stokje over van Dawn
Roorda maakt campagne voor NL-Alert
Roorda Reclamebureau gaat de campagne maken voor NL-Alert. Roorda won de aanbesteding van het ministerie van Justitie en Veiligheid en maakt verschillende deelcampagnes die samen één campagne gaan vormen. 
Roorda ontwikkelt campagne voor het ministerie van Justitie en Veiligheid
De campagne, geregisseerd door Achmed Akkabi, is de eerste onder de koepel Houd misdaad uit je buurt.
Roorda ontwikkelt campagne IenW: Top, jij blijft Bob
Roorda Reclamebureau (Rabula Rasa) heeft een Bob-publiekscampagne gelanceerd onder de noemer Top, jij blijft Bob!
Roorda lanceert campagne voor e-TOL
Op 7 december opent de A24/Blankenburgverbinding, de eerste Nederlandse snelweg waar elektronisch tol (e-TOL) wordt geïntroduceerd.
Roorda Reclamebureau ontwikkelt vervolgcampagne pensioenstelsel
Roorda Reclamebureau heeft met zijn strategische partner Tabula Rasa voor het ministerie van SZW een vervolgcampagne gelanceerd voor het pensioenstelsel
Roorda lanceert campagne over Nederlandse Depositogarantie voor DNB
De Nederlandsche Bank lanceert een campagne over Nederlandse Depositogarantie.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam
    
    Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland. 
    
    Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan. 
    
    Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.
    
    Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
    
    Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis