Tag Resultaten

Antal van Pelt: Musk & Trump als merk: Chaos of Masterclass?

06-06-2025 | 11:07:00
De vete tussen Elon Musk en Donald Trump leest als een script voor een marketing-horrorkomedie

[Vacatures] Persuade zoekt een Allround Mediamaker

20-05-2025 | 14:56:00
Persuade is per direct op zoek naar Allround Mediamaker: offline/online/video (ca 28 - 32 uur p/w)

Antal van Pelt: Chief Ego Officer

19-05-2025 | 09:41:00
Wil je dingen bereiken in onze branche, dan moet je nieuwsgierig zijn. Naar alles. Ook naar wie er achter dat vage telefoontje naar je bureau zit

Antal van Pelt: Papa Francesco– De Man, Het Merk

22-04-2025 | 15:26:00
Over de typische gebruiken en verschijnselen van ons vak en de branche. 

Antal van Pelt: Likes boven lef

14-04-2025 | 11:53:00
Welkom in het tijdperk van de actief-reclame, waar merken zich breed als morele kompassen presenteren.

Save the planet, binnen budget graag

19-02-2025 | 13:19:00
Marketing Mores – een maandelijkse column over de ongeschreven regels, gebruiken en cultuur van de branche. In deze derde editie vertelt Antal van Pelt over de typische gebruiken en verschijnselen van ons vak en de branche.

GAMMA-Campagne Vink maar af confronteert met uitstelgedrag

28-01-2025 | 09:13:00
Creatief bureau NEEW heeft in samenwerking met Toko the Agency, Team 5PM en House of Sports, de GAMMA-campagne Vink maar af doorontwikkeld en uitgebreid.

[Vacatures] Persuade zoekt een Designer

28-01-2025 | 07:15:00
Persuade is per direct op zoek naar een Designer - 28-40 uur p/w

[Marketing Mores door Antal van Pelt] De rammelende PITCH; hobby zonder plezier

15-01-2025 | 13:59:00
Marketing Mores – een maandelijkse column over de ongeschreven regels, gebruiken en cultuur van de branche. In deze derde editie vertelt Antal van Pelt over de typische gebruiken en verschijnselen van ons vak en de branche.

Persuade ontwikkelt skicampagne Scapino met Marco Schuitmaker

10-12-2024 | 11:03:00
De campagne, uitgevoerd in samenwerking met Abovo Maxlead, richt zich op de promotie van de skikledingcollectie van Scapino.

[Marketing Mores door Antal van Pelt] AI: Creativiteit uit een blikje en shortcuts naar middelmatigheid

05-12-2024 | 11:11:00
Marketing Mores – een maandelijkse column over de ongeschreven regels, gebruiken en cultuur van de branche. In deze tweede editie vertelt Antal van Pelt over de impact van kunstmatige intelligentie (AI) op creativiteit in de reclamewereld, met de kerstcommercial van Coca-Cola als voorbeeld.

Persuade voor Tony's Chocolonely: Strooi goed!

25-11-2024 | 08:44:00
Met een door Persuade ontwikkelde campagne wil Tony’s Nederland oproepen om te genieten van chocolade waar ook boeren van mee profiteren.

[Vacatures] Persuade zoekt een Copywriter

20-11-2024 | 07:46:00
Persuade is per direct op zoek naar een Copywriter - 28-40 uur p/w

[Marketing Mores door Antal van Pelt] De Grote Lijstjesontkennersparade

31-10-2024 | 09:31:00
De ongeschreven regels en cultuur van de branche

[Interview] Antal van Pelt (Persuade): Clicks EN Charisma - Met je merk de sprint én de marathon winnen

28-10-2024 | 13:09:00
We spreken hem over performance-marketing, brandformance, clicks en charisma.

[Vacatures] Persuade zoekt een Content Creator

28-10-2024 | 10:01:00
Persuade is per direct op zoek naar een Content Creator (32 p/w)

Persuade maakt merkcampagne voor bouwbedrijf Heijmans

04-10-2024 | 12:03:00
Koninklijke Heijmans lanceert de belofte: Het kan samen. Hiermee speelt het bouwbedrijf in op de maatschappelijke uitdagingen in de bebouwde omgeving in Nederland

Persuade en Abovo Media ontwikkelen campagne 50-jarig bestaan Scapino

26-02-2024 | 10:33:00
De campagne zal heel 2024 te zien zijn en wordt crossmediaal uitgerold op tv, social media, online, in folders en in de winkels

[Interview] Antal van Pelt (Persuade): Het merk als sturend mechanisme is de motor voor veel meer dan enkel marketing

17-11-2023 | 09:41:00
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event publiceren wij een serie interviews met genomineerden

Persuade ontwikkelt introductiecampagne Sprinter Sports

03-10-2023 | 09:39:00
De introductiecampagne laat zien dat Sprinter de unieke Spaanse sportbeleving letterlijk naar Nederland brengt

[De Belofte 2023] Michiel Rijshouwer over Jordi Hillenga

31-07-2023 | 14:07:00
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht van Michiel Rijshouwer is Jordi Hillenga, marketing manager bij Scapino Retail

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.