Tag Resultaten
PINK werkt aan visuele merkidentiteit UMCG
De huisstijl is in cocreatie aangescherpt, zodat deze aansluit bij de maatschappelijke rol, ambities en positionering van het UMCG.
[Column] WhatsApp breekt belofte: advertenties komen eraan
WhatsApp. Je weet wel, die fijne plek zonder reclame. Althans, tot voor kort. Want sinds juni dit jaar is daar verandering in gekomen: het advertentiesysteem van Meta heeft namelijk ook zijn intrede gedaan op WhatsApp
Koen van Loon: De keerzijde van automatische URL-optimalisatie
Sinds de introductie van AI Max binnen Google Ads lijkt het automatiseren van zoekcampagnes weer een stap verder te gaan.
Elsbeth Wesselink: Wat ik leerde van de NAVO-top
AI is geen magische raadmachine. Het is ook geen spelletje ‘kijk maar wat eruit komt’. Het is precisie, het is creatieve directie in tekstvorm.
Panji Widoyono: Stop met Gen AI te gebruiken als gokspel!
AI is geen magische raadmachine. Het is ook geen spelletje ‘kijk maar wat eruit komt’. Het is precisie, het is creatieve directie in tekstvorm.
PINK en Onze Kapel lanceren campagne voor Museumkaart-app
De Museumkaart is voortaan ook digitaal beschikbaar. Na een test onder trouwe gebruikers kunnen nu alle museumbezoekers in Nederland hun kaart via een app gebruiken.
PINK ontwikkelt mediastrategie voor merkcampagne Q8
VML Belgium verantwoordelijk voor creatie en productie
Elsbeth Wesselink: McDonald’s Saudi-Arabië | Sweaty Betty | Adidas x FCB
[The International] Elsbeth Wesselink laat haar licht schijnen over recente internationale campagnes
Britt Blok: Van dansvloer naar winkelvloer
TikTok. Ooit begon het met dansende pubers in hun slaapkamer. Inmiddels is het meer dan dat. Een platform dat wordt gebruikt als zoekmachine.
Humanistisch Verbond kiest PINK als mediapartner
Het Humanistisch Verbond is per 1 mei een samenwerking gestart met mediabureau PINK.
PINK start hybride hub voor media, creatie en data
PINK heeft een hybride hub gelanceerd waarin expertise op het gebied van media, creatie en data wordt samengebracht.
Elsbeth Wesselink: Wat ik leerde van het Songfestival
Een column waarin Elsbeth Wesselink (PINK) lessen uit onverwachte hoek koppel aan ons vak.
Ongezout'n: Creativiteit op standje Ctrl+C, Ctrl+V
Youri Wanders, Business Director PINK, over creativiteit zonder AI
Britt Blok: Let op details, zelfs bij nagelriemen
Britt Blok is Business Director bij PINK. In deze column schrijft ze over hoe onopgemerkte details de geloofwaardigheid van je merk ondermijnen
PINK gaat met OG Clean Fuels de weg op voor groen
De campagne is gericht op transporteurs en wagenparkbeheerders in de Benelux en Duitsland en maakt gebruik van vrachtwagens als communicatiedrager.
PINK lanceert campagne voor digitale toegankelijkheid
PINK lanceert een campagne voor digitale toegankelijkheid. De bewustwordingscampagne benadrukt het belang van inclusieve websites.
Wij zetten zelf het agency-model onder druk, niet AI!
[Forum] Elsbeth Wesselink (PINK) over de vraag of creative agencies een nieuw businessmodel nodig hebben
High on sportmarketing
Sportmarketing was jarenlang verworden tot een Excel-oefening. Campagnes gestuurd door dashboards.
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
Marketing Report vraag bepalende spelers naar een antwoord op een actuele vraag. Deze keer: Hebben creative agencies een nieuw business model nodig?
[Vacatures] PINK zoekt een Projectmanager
PINK is per direct op zoek naar Projectmanager - Groningen • 32 - 40 uur
Boudewijn de Jong over 100 dagen PINK
In december 2024 gingen PINK Marketing, Pünktlich en PEXI (voorheen P3 Group) samen onder de naam PINK. 100 dagen na deze aankondiging spreken we hierover met Boudewijn de Jong, mede-oprichter van PINK
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis