Tag Resultaten
Wenneker Amsterdam breidt team uit voor internationale groei
Wenneker Amsterdam heeft haar productie- en postproductieteam uitgebreid met negen collega’s.
Flashmibo was succes voor Scrambled en Old Amsterdam
Het food content productiehuis Scrambled (onderdeel van Pakt), influencermarketingbureaus Hello Sparkle en House of Foodies hebben voor en met Old Amsterdam een TikTok Live evenement opgezet met influencers Joey Jaq en Nick Toet
Cannes 2025: Maurice Wenneker over PAKT
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.
PAKT ontwikkelt contentcampagne voor Amazon HR
PAKT heeft voor Amazon een uitgebreide HR-campagne geproduceerd met meer dan 1000 content-assets.
CRUSH lanceert kinderdivisie voor foto en video
CRUSH breidt haar activiteiten uit met de oprichting van CRUSH KIDS, een divisie die zich richt op fotografie- en videoproducties met kinderen.
Peek Creative Studios vernieuwt stijl Davitamon Zwanger
Voor dit project werkte het bureau samen met fotograaf Rolinda Windhorst, die zich richt op baby- en kinderfotografie.
PAKT: Generating personalised content at scale
[Interview] Maurice Wenneker (PAKT) over contentuitdagingen, innovaties en producties
[Forum] So Win: het begin van de wederopstanding van Nike?
Nike was als merk compleet de weg kwijt. Marktaandeel, beurswaarde, zichtbaarheid en bravoure smolten in de afgelopen jaren weg
Wenneker Amsterdam versterkt productie- en post-productieteam
De versterking sluit aan bij de groei van het bedrijf en de focus op het bieden van creatieve oplossingen aan klanten.
[Interview] Wouter Sel (Volstok) over Fake Out Of Home
Wouter Sel is creatief directeur bij Volstok. In dit interview vertelt hij over het succes van FOOH-campagnes en waarom ze plots overal lijken te zijn.
Rogier Dorant Executive Producer Wenneker Amsterdam
De afgelopen acht jaar werkte Rogier Dorant bij Monks, waar hij heeft gewerkt aan talrijke internationale producties
[Interview] Robert Fernstedt (Rabbit’s Foot Studios) over de OOH-campagne voor het 15-jarig jubileum van Mojang’s Minecraft
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Marketing Report Cannes 2024] Maurice Wenneker over PAKT
New Business Radio zendt een week lang uit vanaf Cannes Lions - het grootste reclamefestival op aarde. Iedere dag ontvangen we toonaangevende gasten uit de wereld van media en marketingcommunicatie. De uitzendingen zijn dagelijks live te beluisteren en als podcast op de website van Marketing Report
[Interview] Jordy van Meer over de wereldwijde Starbucks-campagne van Nosh Foodfilms
We spreken hem over het creatieve proces, de uitdagingen, en de successen van dit project.
[Interview] Inês Bernardo (Scrambled) over de makeover van de foodafdeling van HEMA
Inês Bernardo is creatief directeur bij Scrambled. In een interview vertelt ze over de makeover van Hema en The Food Content Agency Scrambled
Scrambled onthult een frisse look voor de foodafdeling van HEMA
Het doel? De take-away producten van HEMA laten opvallen en een breder publiek aanspreken, terwijl het authentieke HEMA-gevoel behouden blijft
[SHOWREEL!] Wenneker Amsterdam 2024
Wenneker.Amsterdam laid the foundation for PAKT and has a long and proven track record in partnering with international brands and agencies to create the best product based content
[SXSW 2024] The Big Wrap-up
De reden om dit jaar weer naar SXSW te gaan was voor mij vooral de enorme ontwikkelingen in AI. Maar zoals altijd in Austin werd het vooral de week dat AI in een breder perspectief werd gezet
[SXSW 2024] De man achter ChatGPT houdt de lippen op elkaar
Peter Deng, de Vice President Consumer Products bij OpenAI en de grote man achter ChatGPT werd gister geïnterviewd op het grote podium van SXSW
[SXSW 2024] AI Optimists vs Tech Pessimists
Naast de Smoked Brisket Breakfast Tacos moet ik ook even wennen aan hoe er verschillend wordt gekeken naar de nieuwe tech hier
[SXSW 2024] Amy Webb: Door AI staat mensheid aan vooravond van grootste tech supercycle ooit
SXSW begint pas echt als je de lancering van Emerging Tech Trend Report van Amy Webb hebt bijgewoond
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public wint pitch Almhof
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis