Tag Resultaten
Jeroen Oppatja: Groei door de kracht van creatie & tech
Oppatja vertelt hoe VML in Nederland is opgebouwd, hoe het internationale netwerk dagelijks waarde toevoegt
The Family 2.0: door fusie ontstond ander type bureau
Het gesprek laat zien hoe creativiteit en gedragswetenschap elkaar versterken en hoe de fusie leidde tot een bureau met een scherpere strategische basis.
Klantengroei bij The Family na fusie met Open Now
Het bureau verwelkomt onder meer Meerdervoort, Passend Lezen, Nederlands Centrum Jeugdgezondheid en Follow the Money.
The Family en Open Now fuseren
Met gedragswetenschap als basis wil het bureau merken helpen met bewezen creativiteit en meer impact.
Open Now ontwikkelt campagne tegen vapen voor VWS
Vapen onder jongeren neemt toe, terwijl veel ouders nog onvoldoende zicht hebben op de schadelijkheid ervan.
Radioportal Nederland.FM lanceert podcastportal
Radioportal Nederland.FM lanceert het podcastportal www.podcast.nl. Het platform is gebouwd door Open Media Participaties, onderdeel van Open Now Portfolio
STROOM en Open Now komen met een merkcampagne voor Zorgverzekeraar ONVZ
Zorgverzekeraar ONVZ komt met een merkcampagne, die is te zien op tv en online. ONVZ wil het merk sterker emotioneel laden.
Open Now en The Committed Agency versterken Salland Zorgverzekeringen met campagne
Open Now nam de strategische ontwikkeling en uitvoering van de campagne op zich, terwijl The Committed Agency het mediatraject verzorgt
Open Now breidt team uit
Martine Röell gaat als projectmanager aan de slag, Fien Proost als gedragswetenschapper en Mathijs Burger als creatief.
Open Now maakt anti-verspillingscampagne gemeente Den Haag
Afgelopen week zijn er door Den Haag verschillende uitingen door de hele stad en op social media geplaatst, met enkel een model in een hippe outfit en een URL
[Vacatures] Open Now zoekt een DTP / Digital Editor
Open Now is per direct op zoek naar een DTP / Digital Editor
Zorgverzekeraar ONVZ kiest STROOM
STROOM wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en -inkoop
Open Now versterkt positionering biologisch voedsel met campagne
Open Now gaat aan de slag om de positionering van biologisch te versterken, zodat consumenten meer kennis krijgen over de meerwaarde van biologisch
Open Now maakt campagne voor ARAG
Een juridisch conflict leidt tot hoge mate van onzekerheid en stress. In psychologische termen: het verliezen van het gevoel van controle
Open Now maakt introductiecampagne Nutri-Score voor ministerie van Volksgezondheid
De campagne stimuleert mensen om tijdens het boodschappen doen de Nutri-Score te gebruiken en zo te kiezen voor het product met een betere samenstelling.
[The List] Open Now
Wij geloven dat je daar twee dingen voor nodig hebt: fundamenteel begrip van menselijk gedrag en de kracht van creativiteit
Wetenschapper Lotte Verstijnen maakt overstap naar Open Now
Na ruim 4,5 jaar bij l’eau eindverantwoordelijk te zijn geweest voor gedragsstrategie, is Lotte Verstijnen recent overgestapt naar Open Now
Open Now is vanaf nu B Corp
Open Now sluit zich aan bij bedrijven die het belangrijk vinden om niet alleen financiële waarde, maar ook waarde voor mens en milieu na te streven
Open Now maakt vervolgcampagne Eén tegen eenzaamheid
De campagne kwam tot stand door een samenwerking van gedragswetenschappers, creatieven, onderzoekers en deskundigen van het ministerie
[Interview] Lukas van de Ven: Open Now kan elke stap die we zetten wetenschappelijk onderbouwen
In de aanloop naar de publicatie van de Reclamebureau100 2024 op het M100 Event op 7 december in Club ACE in Amsterdam, publiceren wij een serie interviews
Open Now vernieuwt campagne ONVZ
ONVZ en Open Now startten twee jaar geleden met een aangescherpte positionering en nieuwe campagne die de kwaliteit en marktpositie van ONVZ onderstreept.
Open Now ontwikkelt campagne Buitenlandse Zaken & Douane
DOT (D&B, Open Now, TBWA) maken reizigers bekend met advies en regels rondom reizen op Nederlandwereldwijd.nl en in de Reisapp
[Belofte Forum] Wat snapt de gevestigde orde in onze business niet wat jonge mensen wél snappen?
Met enige regelmaat vragen wij een aantal beeldbepalende spelers in de markt naar hun mening in de rubriek FORUM. Deze keer vragen we de genomineerden voor De Belofte 2023: Wat snapt de gevestigde orde in onze business niet wat jonge mensen wél snappen?
Open Now ontwikkelt vervolg op Eén tegen Eenzaamheid-campagne
Het ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport lanceert het vervolg op de bekroonde campagne van Eén tegen Eenzaamheid. De door Open Now ontwikkelde campagne kwam tot stand door een intensieve samenwerking van gedragswetenschappers, creatieven en onderzoekers en deskundigen van het ministerie.
[Interview De Belofte 2023] Maud van Hecke: Kijk niet vanuit jezelf, maar vanuit je doelgroep naar een boodschap
Maud van Hecke is Applied Behavioral Scientist bij Open Now. Zij is genomineerd voor De Belofte 2023. We spreken haar.
D&B, Open Now en TBWA ontwikkelen campagne voor Rijksoverheid over huiselijk geweld
Rijksoverheid lanceerde een campagne in samenwerking met D&B, Open Now en TBWA\NEBOKO (DOT) om omstanders van huiselijk geweld te stimuleren het gesprek aan te gaan
Open Now, TBWA en D&B ontwikkelen pensioencampagne Rijksoverheid
Open Now, D&B en TBWA (DOT) hebben een campagne ontwikkeld voor het ministerie van Sociale Zaken & Werkgelegenheid om de gewijzigde regels voor pensioenen onder de aandacht van de Nederlandse burgers te krijgen
10 genomineerden voor De Belofte 2023
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij hebben mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 gevraagd om één persoon voor te dragen. Dat heeft een recordaantal van 59 voordrachten opgeleverd
[De Belofte 2023] Olaf Hakenkruger over Maud van Hecke
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar. De voordracht Olaf Hakenkruger is Maud van Hecke, Applied Behavioral Scientist bij Open Now
Liselotte Vink Managing Director Open Now
Liselotte Vink gaat de dagelijkse operatie van Open Now leiden. De laatste jaren was zij al leider van het gedragsteam en lid van het MT
Open Now, DAM, OrangeOwl, Vorm de Stad, Hammerfest en Digital Media Enzo winnen tender Amsterdam
Open Now gaat zijn communicatie-aanpak op basis van gedragswetenschap, ook inzetten voor de Gemeente Amsterdam. De gemeente Amsterdam heeft na lange tijd een tender uitgezet om de campagnes van de gemeente Amsterdam te kunnen maken
[Interview] Serge Steijn: Open Now maakt reclame slimmer op basis van gedragswetenschap
Serge Steijn is vanaf 1 mei partner bij Open Now. We spreken hem over zijn functie als partner en de plannen van Open Now
Serge Steijn partner Open Now
Serge Steijn wordt vanaf 1 mei partner bij Open Now, het reclamebureau op basis van gedragsstrategie
Open Now breidt team uit
Door de toegenomen interesse voor gedragswetenschap en creativiteit groeit Open Now naar een volgende fase
Open Now ontwikkelt Smuldier-campagne
Centraal in de campagne die Open Now ontwikkelde voor hondenvoedingsmerk Smuldier staat het genieten van de hond. In de campagne worden de brokken en snacks van Smuldier gepositioneerd als het lekkerste voer voor alle honden, groot en klein
[Interview] Evert Franken (ARAG): Staar je niet blind op cijfers. Blijf om je heen kijken, zie wat er in jouw markt gebeurt
Evert Franken is Brand Manager bij ARAG. Hij is op nummer 100 nieuw binnengekomen in de Marketing100 2023. Wij spreken hem
Doe je updates-campagne ontwikkeld door TBWA\NEBOKO en Open Now
91 procent van de Nederlandse huishoudens heeft één of meerdere slimme apparaten zoals een smart TV of slimme thermostaat en slechts de helft geeft aan hun slimme apparaten regelmatig te updaten
Open Now ontwikkelt campagne: Als je niet meer beter wordt! voor Rijksoverheid
De campagne van D&B, Open Now en TBWA (DOT) voor het ministerie van VWS richt zich op mensen die de diagnose hebben gekregen dat (de kans bestaat) dat zij niet meer beter worden
Open Now ontwikkelt campagne zorgverzekeraar Jaaah
Open Now ontwikkelde op basis van de vernieuwde positionering van Jaaah een campagne gericht op mensen die midden in het leven staan en er alles uit willen halen
Open Now geeft vervolg aan ONVZ-campagne
De campagne van vorig jaar, waar ONVZ werd gepositioneerd als Eersteklas Zorgverzekering, krijgt dit jaar een logisch vervolg met het thema Gun jezelf ONVZ
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
Stedin zet energietransitie centraal in employer branding
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.
StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.
ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.
LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis