Tag Resultaten
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
N=5 verbeeldt Auping Designed for Life
Auping breidt de positionering Designed for Life uit met een campagne die de ervaring van goed slapen centraal zet.
N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen
Kraampje van Koophandel
Een van de grootste uitdagingen voor KVK is het versterken van de maatschappelijke waarde van het merk.
Holland & Barrett: Denk aan je brein
Hoe Holland & Barrett met free publicity als vliegwiel doorbrak in een markt waarin ze volledig outspend worden door de concurrentie
Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+
Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus
Breincampagne Holland & Barrett
Holland & Barrett heeft de ambitie om te groeien in Nederland. Om dit te realiseren, moet de merkoverweging significant worden verhoogd.
Podcast Consumentenbond: Knagende Vragen
In de eerlijkste podcast van Nederland ‘Knagende Vragen’ duikt journalist Milou Brand in herkenbare vragen van luisteraars
[Forum] Wat is goede content?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag
Loïs Weeber: Het begint bij het begrijpen van de cultuur en de mensen die het merk aanspreekt
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Loïs Weeber
N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.
Anne Stokvis: Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid
[Column] Creative Director N=5 over de ophef rondom de Walibi Halloween campagne
Anne Stokvis: Creatieve leegte is de snelste brandstof voor ophef
sja, de creatieve lat lag niet hoog, kunnen we stellen. Je hebt een van de meest opvallende actrices van dit moment tot je beschikking. Gen-Z hangt aan je lippen… en je brengt een klassieke blonde bombshell, billen, borsten en een woordgrap. Klaar
N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.
N=5 en Breaker spelen in op internetcultuur
Bekende GIF-personages worden losgemaakt uit hun eindeloze loops, waarmee Breaker voor het eerst in 24 jaar afstapt van de bekende knijpverpakking.
N=5 ontwikkelt Stats for Equality-campagne voor PwC
Met realtime data en statistieken wil het bedrijf, samen met reclamebureau N=5, hardnekkige vooroordelen in het vrouwenvoetbal doorbreken.
Sink or Swim: Puck de Mol van Otterloo en Tristan Albers
Veel bureaus kiezen ervoor om starters meteen volop aan het werk te zetten, in de hoop dat ze blijven drijven.
N=5 ontwikkelt tweede campagne KVK rondom Handelsregister
Onder de titel Anders overkomen laat de campagne zien welke gevolgen onjuiste bedrijfsgegevens kunnen hebben.
N=5 wint D&AD Pencil voor campagne Consumentenbond
Creatief bureau N=5 heeft in Londen een D&AD Wooden Pencil ontvangen voor de campagne Eerlijk Waar?!, ontwikkeld voor de Consumentenbond.
N=5, HOWDY en Patta ontwikkelen campagne Mentrum
Campagne ‘De Rugzak van Amsterdam’ maakt psychische kwetsbaarheid zichtbaar.
N=5 en KVK zetten jonge ondernemers in de spotlight
Op Koningsdag organiseren KVK en bureau N=5 de activatie Kraampje van Koophandel, waarmee kinderen op de vrijmarkt in Amsterdam ondersteuning krijgen bij hun eerste stappen als ondernemer.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.
Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis